Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2017 r. przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 657 mln zł i były wyższe o ok. 7% r/r, podała spółka.
"Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2017 r. wyniosła 5 544 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 16% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku" - czytamy w komunikacie.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 61% i była wyższa o 1 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego, podano także.
Przychody ze sprzedaży internetowej w październiku 2017 r. wyniosły ok. 35,7 mln zł i były wyższe o ok. 67% od sprzedaży zrealizowanej w październiku 2016 r. Narastająco w okresie styczeń – październik 2017 r. sprzedaż internetowa wyniosła ok. 249 mln zł i była wyższa o ok. 106% r/r.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października 2017 r. wyniosła ok. 957 tys. m2 i była większa o ok. 6% od powierzchni handlowej na koniec października ubiegłego roku, podsumowano.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.