OPL (ORANGEPL) pozyskał już ponad 400 tys. klientów usługi konwergentnej Orange Love, poinformował prezes Jean-François Fallacher.
"W III kwartale, najważniejsze znaczenie miała dla nas istotna modyfikacja ofert, zarówno konwergentnych jak i komórkowych, na rynku klientów indywidualnych. Wprowadzone zmiany mają na celu nie tylko radykalne uproszczenie ofert, ale także zwiększoną generację wartości, zgodnie z naszą nową strategią Orange.one. Mamy obecnie mniej ofert i są one prostsze. Zrezygnowaliśmy z ofert, rabatów i promocji, które rozwadniały wartość. Zarówno oferty komórkowe jak i konwergentne są obecnie zbudowane na zasadzie 'więcej za więcej'"- powiedział Fallacher, cytowany w raporcie.
Dodał, że operator oferuje subsydiowane smartfony, ale są one dostępne wyłącznie z ofertą Orange Love - flagową propozycją dla gospodarstw domowych, która konsoliduje ich wydatki na usługi telekomunikacyjne.
"W oparciu o nowy układ ofert chcemy maksymalizować budowanie wartości w nadchodzącym szczycie sezonu komercyjnego. Oferta Orange Love nadal bardzo dobrze się sprzedaje: pozyskaliśmy już ponad 400 tys. klientów i - co ważniejsze - wskaźnik satysfakcji jest wśród nich dwukrotnie wyższy niż wśród odbiorców pojedynczych usług" - dodał prezes.
Zaznaczył ponadto, że jednym z kluczowych priorytetów w ramach strategii Orange.one jest poprawa na rynku płatnej telewizji.
"Z wielkim zadowoleniem przyjąłem zatem to, iż łączna liczba przyłączeń netto w segmencie usług telewizyjnych była w trzecim kwartale najwyższa od ponad pięciu lat. Nasza baza klientów technologii IPTV zwiększyła się o 41% r/r. Jednocześnie, stale rośnie wskaźnik penetracji usług dla sieci światłowodowej. W pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku, już podwoiliśmy liczbę klientów tych usług - a najlepszy okres roku jeszcze przed nami" - zapowiedział Fallacher.
Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.