Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Orange Polska pozyskał już ponad 400 tys. klientów usługi Orange Love

Udostępnij

OPL (ORANGEPL) pozyskał już ponad 400 tys. klientów usługi konwergentnej Orange Love, poinformował prezes Jean-François Fallacher.

"W III kwartale, najważniejsze znaczenie miała dla nas istotna modyfikacja ofert, zarówno konwergentnych jak i komórkowych, na rynku klientów indywidualnych. Wprowadzone zmiany mają na celu nie tylko radykalne uproszczenie ofert, ale także zwiększoną generację wartości, zgodnie z naszą nową strategią Orange.one. Mamy obecnie mniej ofert i są one prostsze. Zrezygnowaliśmy z ofert, rabatów i promocji, które rozwadniały wartość. Zarówno oferty komórkowe jak i konwergentne są obecnie zbudowane na zasadzie 'więcej za więcej'"- powiedział Fallacher, cytowany w raporcie.

Dodał, że operator oferuje subsydiowane smartfony, ale są one dostępne wyłącznie z ofertą Orange Love - flagową propozycją dla gospodarstw domowych, która konsoliduje ich wydatki na usługi telekomunikacyjne.

"W oparciu o nowy układ ofert chcemy maksymalizować budowanie wartości w nadchodzącym szczycie sezonu komercyjnego. Oferta Orange Love nadal bardzo dobrze się sprzedaje: pozyskaliśmy już ponad 400 tys. klientów i - co ważniejsze - wskaźnik satysfakcji jest wśród nich dwukrotnie wyższy niż wśród odbiorców pojedynczych usług" - dodał prezes.

Zaznaczył ponadto, że jednym z kluczowych priorytetów w ramach strategii Orange.one jest poprawa na rynku płatnej telewizji.

"Z wielkim zadowoleniem przyjąłem zatem to, iż łączna liczba przyłączeń netto w segmencie usług telewizyjnych była w trzecim kwartale najwyższa od ponad pięciu lat. Nasza baza klientów technologii IPTV zwiększyła się o 41% r/r. Jednocześnie, stale rośnie wskaźnik penetracji usług dla sieci światłowodowej. W pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku, już podwoiliśmy liczbę klientów tych usług - a najlepszy okres roku jeszcze przed nami" - zapowiedział Fallacher.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus