Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Stokrotka chce otworzyć min. 40 sklepów do końca 2017 roku

Udostępnij

Stokrotka planuje otworzyć minimum 40 nowych sklepów w całym kraju do końca 2017 roku, co powiększy portfolio spółki do 444 placówek, poinformowała spółka. Obecnie Stokrotka otworzyła 400 placówkę detaliczną.

"Bogata oferta produktów świeżych i regionalnych możliwa była do zaoferowania, dzięki wdrożeniu przez nas najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze logistyki. To one wspierają dynamiczny rozwój organiczny sieci. Stokrotka to bardzo dobrze rozpoznawalna marka. Właśnie dlatego, a także dzięki nowoczesnym formatom sprzedaży, znajduje uznanie wśród naszych klientów" - powiedział prezes Dariusz Kalinowski, cytowany w komunikacie.

Sprzedaż w sklepach sieci Stokrotka (na porównywalnej bazie sklepów) wyniosła 1 056,1 mln zł w I poł. 2017 r. wobec 1 066,2 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł odpowiednio: 61,2 mln zł wobec 58,9 mln zł.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną grupy kapitałowej EMP (EMPERIA). Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus