Starbucks uruchomił w Galerii Północnej 20. lokal w Warszawie, który jest jednocześnie 57. lokalizacją sieci w Polsce, podała spółka. W osobnym komunikacie Colliers, który wspierał najemcę w procesie pozyskania lokalizacji oraz podczas negocjacji, podał, że sieć Green Caffè Nero wynajęła ponad 150 m2 na parterze Galerii Północnej.
"Kawiarnia w Galerii Północnej to kolejny nasz lokal w stolicy, ale pierwszy w tej części miasta. Dwudziestą lokalizacją w Warszawie podkreślamy naszą mocną pozycję na rynku oraz poszerzamy dostępność dla gości. Nasz biznes rozwijamy nie tylko na głównych ulicach miast, ale wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał dla naszej marki, także w dużych centrach handlowych, często odwiedzanych przez fanów naszej kawy" - powiedziała brand manager Starbucks Polska Katarzyna Pijanowska, cytowana w komunikacie.
"Chcemy być bliżej klientów, dlatego konsekwentnie zwiększamy skalę naszej działalności. Liczymy, że nasza nowa kawiarnia ucieszy miłośników kawy na Białołęce. Cieszymy się, że w dynamicznym rozwoju wspierają nas doradcy z Colliers International. Ich indywidualne podejście i profesjonalne doradztwo dają nam pewność, że kawiarnie Green Caffè Nero są zlokalizowane w najbardziej prestiżowych miejscach" - powiedział prezes Green Caffè Nero Adam Ringer, cytowany w komunikacie.
Marka Green Caffè Nero została stworzona w 2012 roku przez Gerry'ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee.
Starbucks to jedna z marek zarządzanych przez EAT (AMREST). AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.