OPL (ORANGEPL) chce osiągnąć wzrost liczby klientów ofert konwergentnych o dodatkowe 1-1,5 mln do końca 2020 roku, wobec 858 tys. na koniec 1 półrocza 2017 roku, wynika z celów biznesowych zawartych w planie strategicznym spółki.
"Orange Polska chce być operatorem telekomunikacyjnym pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych i biznesowych w Polsce, budując jednocześnie model biznesowy, który zapewni stabilny wzrost przychodów i zysków przedsiębiorstwa. Nowy plan strategiczny Orange.one zakłada osiągnięcie tych celów poprzez rozwój usług i produktów najwyższej jakości, wsparty kompleksową rozbudową sieci światłowodowej i cyfryzacją, a także istotną poprawę efektywności operacyjnej" - czytamy w komunikacie.
Orange chce osiągnąć do 2020 roku na rynku masowym wzrost liczby klientów ofert konwergentnych o dodatkowe 1-1,5 mln (wobec 858 tys. na koniec I półrocza 2017 roku), 5-6-krotny wzrost liczby klientów usług światłowodowych (wobec 140 tys. na koniec I półrocza 2017 roku), wzrost liczby klientów usług TV o dodatkowe 0,3-0,6 mln (wobec 792 tys. na koniec I półrocza 2017 roku) i osiągnięcie pierwszego miejsca w rankingu NPS (Net Promoter Score) na rynku polskim, podano także.
"Pozytywne wyniki realizacji planu działań przedstawionego w lutym 2016 roku dowodzą, że jesteśmy na właściwej drodze do przywrócenia wzrostu. Chcemy nie tylko przywrócić wzrost, ale ukształtować model biznesowy, który pomoże w budowaniu wartości w dłuższym okresie.
Konsumenci oczekują od dostawców usług doświadczenia cyfrowego, zaś przedsiębiorstwa potrzebują wiarygodnego i kompetentnego partnera, który pomoże im pokonać wyzwania i wykorzystać szanse, jakie stwarza cyfrowy świat. W związku z tym będziemy kontynuować inwestycje w sieć światłowodową, aby stać się niekwestionowanym liderem pod względem jakości sieci dużych prędkości, a także promować ofertę konwergentną jako kluczową propozycję dla gospodarstw domowych i małych przedsiębiorstw w Polsce oraz rozwijać cyfrowy potencjał naszej sieci sprzedaży i kanałów dystrybucji" - powiedział prezes Jean-François Fallacher, cytowany w komunikacie.
Na rynku biznesowym jako cele wskazano: osiągnięcie udziału klientów konwergentnych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw na poziomie 55% do końca 2020 roku (wobec 24% na koniec I półrocza 2017 roku), wzrost liczby klientów komórkowych usług głosowych o dodatkowe 0,6 mln do końca 2020 roku (wobec 2,4 mln koniec I półrocza 2017 roku) i osiągnięcie pierwszego miejsca w rankingu NPS (Net Promoter Score) na rynku polskim do 2020 roku.
Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.