Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

CCC podtrzymuje plan zwiększenia powierzchni sprzedaży o 70 tys. m2 w II półr.

Udostępnij

CCC podtrzymało plan zwiększenia powierzchni sprzedaży w II połowie roku o 70 tys. m2, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Marcina Czyczerskiego. Capex na sklepy wyniesie w tym roku ok. 150 mln zł. 

"Do dowiezienia na ten rok jest jeszcze 70 tys. m2 powierzchni do rozpisania na III i IV kw." - powiedział Czyczerski podczas konferencji prasowej.

Dodał, że spółka nie tylko otwiera nowe sklepy, ale również dokonuje powiększanie obecnie istniejących placówek.

"My powoli szykujemy się do naszego kluczowego okresu, czyli IV kwartału. Sklepy są już dobrze zatowarowane i jesteśmy optymistami jeżeli chodzi o ostatni kwartał" - powiedział Czyczerski. 

"Podtrzymujemy plany rozwoju sieci handlowej i w tym roku chcemy je zrealizować. Capex na sklepy wyniesie ok 150 mln zł" - podsumował wiceprezes. 

"Wszystkie cele strategiczne na 2-3 lata są przez nas realizowane. Wprowadzamy nowy koncept sklepu. Jesteśmy po uruchomieniu programu motywacyjnego na co otrzymaliśmy zgodę RN" - dodał prezes Dariusz Miłek. 

Poinformował także, że pojawi się kilka nowych arek obuwia, szczególnie w segmencie sportowym w który prezes widzi duży potencjał dalszego wzrostu sprzedaży.

W I półroczu 2017 r. grupa kapitałowa CCC zwiększyła swoją powierzchnię handlową netto o 29,4 tys. m2, z 458,6 tys. m2 do 488 tys. m2 na koniec okresu. Zmiana powierzchni wynikała z powiększenia istniejącej powierzchni handlowej poprzez otwarcie sklepów o łącznej powierzchni 26,6 tys. m2 oraz modernizacji i powiększenia istniejącej powierzchni handlowej o 7,3 tys. m2. W trakcie I półrocza 2017 r. zlikwidowano 15 sklepów CCC o łącznej powierzchni 4,5 tys. m2, podała spółka w raporcie półrocznym.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus