Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory chce zrealizować emisję akcji do kwoty 55 mln zł we wrześniu

Udostępnij

UFC (UNIFIED) chce zrealizować proces związany z emisją akcji do kwoty 55 mln zł we wrześniu, poinformował ISBnews prezes Maciej Okniński. Następnie celuje w przejście na GPW z NewConnect.

"Cały proces związany z emisją chcemy rozpocząć i zakończyć we wrześniu. Plan inwestycyjny związany z emisją jest przewidziany do końca 2019 roku. Emisja jest prywatna i ograniczona do 149 podmiotów. Szczegółowe warunki na jakich będzie można wziąć w niej udział będą przedstawione tylko tym podmiotom, które złożą deklaracje zainteresowania. Przypomnę, że nasze dotychczasowe emisje cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno wśród inwestorów instytucjonalnych, jak i inwestorów indywidualnych" - powiedział Okniński w rozmowie z ISBnews.

"Naszym atutem jest m.in. atrakcyjna wycena Unified Factory w stosunku do konkurencji notowanej na giełdzie, której wskaźnik cena do zysku oscyluje średnio powyżej 30" - stwierdził prezes spółki.

UF podał informację o rozpoczęciu prac nad prospektem wz. z przejściem na GPW z NewConnect w lipcu. "Mamy nadzieję, że po złożeniu prospektu uda nam się zmienić rynek notowań na GPW w możliwie najszybszym terminie, jakie przewidują procedury prawne. Niezależnie chcemy, aby akcje wyemitowane w ramach nowej emisji jak najszybciej weszły do notowań" – wskazał prezes UF.  

Stwierdził, że z szacunków spółki wynika, iż przejście na MSR nie będzie miało wpływu na wyniki finansowe. Dotyczy to w szczególności tworzonego oprogramowania oferowanego w ramach platformy Customer Service Automation.

"Nie ma możliwości, aby inwestycje wykazywane w wartościach niematerialnych i prawnych mogły ostatecznie okazać się kosztami, albowiem inwestycje poniesione w rozwój oprogramowania są bezpośrednio powiązane z osiąganymi przez spółkę przychodami i są na bieżąco amortyzowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości" - podkreślił szef UF.

"Mam świadomość, ze przed nami jedno z najważniejszych zadań w historii spółki, ale naszą pozycję budujemy od wielu lat i jestem przekonany, że większość inwestorów dostrzega ten wysiłek. Dla mnie kluczowe jest utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju i konsekwentne budowanie wartości spółki" - podsumował Okniński.  

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus