Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w lipcu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 211 mln zł - były one wyższe o ok. 8,3% niż uzyskane rok wcześniej, podała Emperia. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 416 mln zł i były wyższe o 6% r/r.
W lipcu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o ok. 3,7% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku wzrósł o około 0,4% r/r, podano w komunikacie.
Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lipcu 2017 roku wzrosła o ok. 10,4% r/r, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - lipiec 2017 roku wyniósł ok. 6,9% r/r.
W lipcu 2017 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m2: 0,5 tys. m2 w supermarketach oraz 0,6 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec lipca 2017 roku wyniosła 389. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2017 roku wyniosła 178,1 tys. m2.