NET (NETIA) kontynuuje programy "Local Netia" i "Digital Netia" po lekkich korektach, poinformowali przedstawiciele operatora.
"W programie 'Local Netia' widzę konieczność wzmocnienia działań lokalnych i wierzę, że model skutecznych regionów jest warunkiem sukcesu. Jednak strategiczne i średnie regiony będziemy wzmacniać bezpośrednio. Zewnętrzni partnerzy wesprą nas w małych i średnich regionach - tam, gdzie taki partner może uzyskać synergie i podnieść efektywność" - powiedział szef dywizji B2C Tomasz Dakowski podczas konferencji prasowej.
Dodał, że operator zmienia również model operacyjny sprzedaży i instalacji w najważniejszych regionach. Netia jednocześnie kontynuuje działania zmierzające do digitalizacji swoich systemów w ramach programu "Digital Netia". Zarząd podkreślił, że docelowym założeniem jest, by klient mógł wszystkie usługi zamówić w sieci.
"Trwają intensywne prace nad nową stroną www zintegrowaną z systemem obsługi kanałów centralnych i komunikacji. W I etapie udostępnimy na niej ofertę B2B w IV kwartale. Na początku 2018 ma być udostępniona cyfrowa oferta B2C. Jednocześnie trwają prace nad digitalizacją własnych systemów operatora w ramach tegorocznego capex.
Netia S.A. to operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej. Spółka jest notowana na GPW od 2000 r.