Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 6,1% r/r do 203 mln zł w czerwcu

Udostępnij

Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w czerwcu br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 203 mln zł - były one wyższe o ok. 6,1% niż uzyskane rok wcześniej, podała spółka

Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 617 mln zł i były wyższe o 8,5% r/r. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 204 mln zł i były wyższe o 5,6% r/r, podano w komunikacie.

Na porównywalnej bazie sklepów (LFL) w czerwcu 2017 roku sprzedaż towarów w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 0,7% r/r. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień-czerwiec 2017 roku wzrósł o około 2,5%, a za okres styczeń-czerwiec 2017 roku spadł o około 0,1% r/r.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2017 roku wzrosła o około 9,6% r/r, a wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2017 roku wyniósł 8,2% oraz za okres styczeń-czerwiec 2017 roku ok. 6,3%, podano także.

W czerwcu 2017 roku otworzono 4 sklepy: 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy oraz 1 market '5' .W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. m2: 0,3 tys. m2 w marketach Stokrotka, 0,2 tys. m2 w sklepach franczyzowych oraz 0,1 tys. m2 w marketach "5". Łączna liczba sklepów na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 386. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 177 tys. m2, podsumowano w informacji.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus