LVC (LIVECHAT) odnotowało 42,92 mln zł skonsolidowanego zysku netto w roku obrotowym 2016/2017 r. (kwiecień 2016 - marzec 2017) wobec 28,07 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 53,35 mln zł wobec 34,95 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 76,25 mln zł wobec 53,03 mln zł rok wcześniej.
"Mamy już ponad 20 tys. płacących użytkowników 'LiveChat' z ponad 150 państw świata i jesteśmy jednym z liderów bardzo szybko rosnącego rynku rozwiązań wspierających proces sprzedaży i obsługi klienta. Nasz unikalny model biznesowy pozwala nam nie tylko dynamicznie rosnąć, ale też utrzymywać bardzo wysokie marże" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie poświęconym wynikom.
Miniony rok finansowy LiveChat Software zaczął 1 kwietnia 2016 r. a zakończył 31 marca 2017 r. W tym okresie wynik EBITDA wyniósł 55,04 mln zł wobec 36,16 mln zł.
Według spółki, na koniec roku finansowego z rozwiązania korzystało 19 251 firm, instytucji oraz uczelni. Jest to liczba o ok. 32,5% większa niż przed rok wcześniej. Na koniec maja ta liczba przekroczyła już strategiczny poziom 20 tys.
W ujęciu jednostkowym, zysk netto w roku obrotowym 2016/2017 wyniósł 42,72 mln zł wobec 27,92 mln zł zysku rok wcześniej.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.