Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Stokrotka zwiększyła przychody ze sprzedaży o 27% r/r do 209 mln zł w marcu

Udostępnij

Stokrotka osiągnęła wstępne wyniki sprzedaży towarów w marcu br. w wysokości 209 mln zł, tj. wyższe o 27% r/r, podała spółka.

Przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-marzec wyniosły 571 mln zł i były wyższe o 26% r/r.

Wzrost sprzedaży towarów w ujęciu porównywalnym (LFL) w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2016 r. wyniósł około 9,6%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki w okresie styczeń-marzec 2016 roku wyniósł około 8,5%.

W marcu 2016 roku sieć powiększyła się o 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe, tym samym powierzchnia handlowa powiększyła się o 2 tys. m2: 1,1 tys. m2 w supermarketach, 0,2 tys. m2 w marketach oraz 0,7 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Na koniec marca 2016 roku sieć miała łącznie 340 sklepów o łącznej powierzchni 164,8 tys. m2.

Stokrotka stanowi część detaliczną grupy kapitałowej Emperia.

EMP (EMPERIA) Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa Handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus