Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2017 roku przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 466 mln zł i były wyższe o ok. 12% r/r, podała spółka.
"Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2017 roku wyniosła 1 356 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 15,5% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku" - czytamy także w komunikacie.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 60% i była wyższa o 8 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego, podano także.
Przychody LPP ze sprzedaży internetowej w ubiegłym miesiącu wyniosły ok. 19,3 mln zł i były wyższe o ok. 63% od sprzedaży zrealizowanej w marcu 2016. Narastająco w okresie styczeń – marzec 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 54,3 mln zł i była wyższa o ok. 98,2% licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca 2017 roku wyniosła ok. 913 tys. m2 i była większa o ok. 7% od powierzchni handlowej na koniec marca ubiegłego roku, podsumowano.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.