Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Strata netto Agory wyniosła 16,64 mln zł w 2016 r. wobec zysku rok wcześniej

Udostępnij

AGO (AGORA) odnotowała 16,64 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2016 r. wobec 12,71 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 16,68 mln zł wobec 18,73 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1198,43 mln zł w 2016 r. wobec 1189,34 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie 2016 r. wyniosła 52,75 mln zł wobec 13,72 mln zł zysku rok wcześniej.

Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus