Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Midven inwestuje w firmę z segmentu B2B Travel

Udostępnij

MID (MIDVEN) zainwestował poprzez spółkę zależną Midven Business Solutions, której nazwa została zmieniona na Bookre, w platformę B2B Travel, umożliwiającą dokonywanie rezerwacji miejsc noclegowych na całym świecie dla klientów biznesowych, poinformowała spółka. Wartość pełnej transakcji nie przekracza 3% kapitałów własnych Midven.

"Zdecydowaliśmy się na inwestycję w Bookre z kilku powodów, z których najważniejszym jest szansa na globalną ekspansję projektu, na rynku który bardzo dynamicznie się rozwija i gdzie decydujące są unikalne i innowacyjne rozwiązania. Dzięki zastosowanym na platformie algorytmom, projekt oferuje zupełnie nową jakość dla klientów biznesowych i ma szansę na szybkie pozyskanie nowych klientów" - powiedział prezes Andrzej Zając, cytowany w komunikacie.

Strategia Midven dopuszcza budowę wokół Bookre grupy firm świadczących usługi w segmencie B2B Travel i wykorzystanie know-how zespołu tworzącego platformę rezerwacyjną, podano również.

"Nieunikniona konsolidacja na rynku B2B Travel może stworzyć okazję, której nie chcemy zaprzepaścić, dlatego zwłaszcza po debiucie na GPW Midven będzie otwarte by wziąć czynny udział w tej konsolidacji i liczymy na kolejne akwizycje w tym obszarze. To co wyróżnia Bookre na tle rynku to zaimplementowanie do algorytmów programów lojalnościowych, ofert promocyjnych oraz automatyczne dopasowywanie ofert do wymagań odbiorcy. Rynek systemów rezerwacyjnych rozwija się bardzo dynamicznie i jestem przekonany, że znajdzie na nim miejsce jeszcze kilka projektów zanim nastąpi na nim nieunikniona konsolidacja" - dodał Zając.

System Bookre jest platformą dostępną z poziomu przeglądarki internetowej, która umożliwia dokonywanie rezerwacji miejsc noclegowych na całym świecie. System przeznaczony jest głównie dla klientów biznesowych poszukujących rozwiązania, które zoptymalizuje czas i koszty procesu związanego z delegacjami pracowników w obrębie danego przedsiębiorstwa. Zaimplementowane algorytmy pozwalają na dopasowywanie ofert do procedur funkcjonujących w firmie (ograniczanie wydatków, czy optymalizację kosztów) i pozwalają dobrać najlepszą ofertę pod potrzeby danego użytkownika, podano również.

"W segmencie projektów B2B, Midven planuje rozwijać przedsięwzięcia B2B w segmencie SaaS. Podstawowym kryterium w doborze projektów jakim kieruje się Midven S.A. jest budowanie wartości poprzez obecność ich na rynku globalnym, ale również prowadzenie działalności, która pozwoli na sukcesywne wypłacanie dywidendy ze spółki w kolejnych latach" - podsumowano w komunikacie. 

Midven zadebiutował na rynku NewConnect w kwietniu 2013 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus