Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

CI Games pokaże strategię rozwoju w II kwartale, po premierze 'Sniper 3'

Marek Tymiński
Marek Tymiński
Udostępnij

CIG (CIGAMES) zaprezentuje strategię dalszego rozwoju po premierze gry "Sniper Ghost Warrior 3", w II kwartale, poinformował ISBnews prezes Marek Tymiński. 

"W II kwartale, po premierze 'Snipera 3', chcemy zaprezentować dalszą strategię rozwoju, jeśli chodzi o nasze gry. Za wcześnie na szczegóły, ale na pewno zakładamy rozwój w obrębie dotychczasowych marek" - powiedział ISBnews Tymiński.  

Przypomniał, że "Sniper Ghost Warrior 3" jest już po certyfikacji, a dodatkowe kilka tygodni dało możliwość zaimplementowania feedbacku od graczy, którzy otrzymali dostęp do wersji beta. 

"Feedback był konstruktywny i uważam, że ostatecznie wpłynie pozytywnie na jakość gry. To była naprawdę naprawdę dobra decyzja. Poprawiliśmy 'performance' na PC. Jesteśmy gotowi do premiery. Mamy wystarczające środki do sfinansowania produkcji i marketingu gry. Teraz trwa intensywna promocja do premiery i będzie dalej kontynuowana już po niej. Działania te mają na celu dotarcie wszystkimi możliwymi kanałami, szczególnie digitalowymi, do graczy" - dodał prezes. 

Wskazał, że gra jest już zlecona do produkcji i zbierane są ostatnie zamówienia ze sklepów. 

"Liczymy na sukces. Jest to największe wydarzenie w historii spółki, z największym budżetem, kampanią i największymi dotychczas zaangażowanymi mocami z naszej strony" - podkreślił Tymiński. 

Ocenił, że sprzedaż cyfrowa tytułu sięgnie przynajmniej 25-30% łącznej liczby sprzedanych kopii. 

"Dużo się nauczyliśmy z racji skali wyzwań. Ostatnie 1,5 roku to największy progres firmy. Dajemy dużo wpływu naszym ludziom z ciekawymi pomysłami na tworzony projekt. Ta praca zespołowa to nasza unikalna kompetencja na rynku. W ten sposób przyciągamy coraz więcej utalentowanych osób" - stwierdził prezes. 

Spółka szykuje - zgodnie ze swoim harmonogramem - premiery dwóch mobilnych wersji gier "Lords of the Fallen" i "Sniper Ghost Warrior". 

"Powstają poza naszymi zasobami, jako produkcje zlecone na zewnątrz. Myślimy o dalszym rozwoju w segmencie mobilnym, ale więcej na te temat pojawi się po premierze mobilnego 'Sniper'a'. Na pewno nie widzimy sensu angażowania własnych zasobów w tym segmencie. Na rynku jest dużo firm chętnych do robienia na zlecenie gier mobilnych" - podsumował Tymiński. 

CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus