Unified Factory chce zwiększyć liczbę realizowanych w Polsce wdrożeń platformy Customer Service Automation (CSA), zapowiedział prezes Maciej Okniński.
"Chcemy podnieść rozpoznawalność naszych rozwiązań opartych na platformie klasy Customer Service Automation, tak aby zwiększyć ilość wdrożeń realizowanych w Polsce. Kampania będzie realizowana etapami, w których testować będziemy różne kanały dotarcia do klientów, aby osiągnąć jak najwyższą efektywność"- powiedział Okniński, cytowany w komunikacie.
Spółka podała, że rozpoczyna kampanię marketingową promującą technologie automatyzującą sprzedaż i obsługę klienta opartą na algorytmach pamięci asocjacyjnej. W pierwszym etapie kampania będzie skierowana do wyselekcjonowanej grupy firm działających na polskim rynku i będzie prowadzona głównie w Internecie. Budżet całej kampanii Unified Factory jest planowany na co najmniej 1 mln zł, ale jak zaznacza spółka, zostanie on wykorzystany także w 2017 roku, podano również.
Unified Factory jest producentem i globalnym dostawcą własnych rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Platforma CSA składa się z modułów Unified Factory Communications (UFC), Unified Factory Projects (UFP) oraz algorytmów pamięci asocjacyjnej.
"Jesteśmy obecni z naszymi rozwiązaniami na 7 rynkach świata. W tym roku chcemy znacząco powiększyć ich liczbę. Dlatego w drugiej połowie roku mamy w planach rozpoczęcie kampanii naszych produktów także zagranicą, co związane będzie m.in. z wprowadzeniem na rynek naszych rozwiązań w modelu SaaS" – dodał prezes Unified Factory.
Unified Factory to globalny producent i dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta. Od 21 marca akcje Unified Factory notowane są na NewConnect. Spółka osiągnęła w ub.r. 35 mln przychodu i 2,4 mln zysku netto.