ZPC Otmuchów pozyskał licencję "Angry Birds" i będzie produkować żelki, produkty śniadaniowe, batony i mleczka wykorzystując tę popularną markę, podała spółka. To pierwszy tego typu projekt dla Grupy, a w przyszłości możliwa jest współpraca z kolejnymi silnymi licencjami, podkreślono.
"W ramach umowy ZPC Otmuchów pozyskał licencję na okres dwóch lat, a sprzedaż produktów ma odbywać się we wszystkich sieciach handlowych oraz rynku tradycyjnym na terenie całej Polski" - czytamy w komunikacie.
Na półki polskich sklepów produkty OTM (OTMUCHOW) spod znaku "Angry Birds" trafią w kwietniu. Ich wprowadzeniu do oferty towarzyszyć będą szerokie działania promocyjne, w tym m.in. konkurs dla klientów.
"Firma Rovio, autor bestsellerowych gier z serii Angry Birds, to kolejny ważny partner Grupy Otmuchów. Bardzo cieszymy się z pozyskania tak silnego partnera i chcemy jak najlepiej wykorzystać tę współpracę" - powiedział prezes spółki Mariusz Popek, cytowany w komunikacie.
Do tej pory grę "Angry Birds" ściągnęły na swoje urządzenia mobilne ponad dwa miliardy użytkowników na całym świecie, a w każdym miesiącu gra w nią ok. 60 milionów ludzi. To jeden z największych przebojów w historii gier na smartfony i tablety. Ich popularność jest tak duża, że w tym roku do kin wejdzie film z bohaterami serii.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów produkują i sprzedają wyroby z następujących grup asortymentowych: słodycze, wyroby śniadaniowe oraz słone przekąski. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r.