Echo Investment osiągnęło 100% komercjalizacji III etapu Outlet Park Szczecin, podała spółka.
"W ramach III etapu Outlet Park Szczecin zyska blisko 3 500 m2 powierzchni handlowej. Została ona już w 100% wynajęta, a wypełni ją sklep sieci Media Expert (ponad 900 m2), klub fitness Befit Clubs (1 500 m2) i centrum medyczne Dom Lekarski (900 m2)" - czytamy w komunikacie.
"Zarówno drugi, jak i trzeci etap inwestycji udało nam się w całości skomercjalizować na długo przed rozpoczęciem prac budowlanych. Potwierdza to znakomitą lokalizację tego projektu, a także sukces przyjętej formuły, polegającej na połączeniu centrum wyprzedażowego, tradycyjnych sklepów i retail parku" - powiedział dyrektor zespołu komercjalizacji i marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Marek Gładki, cytowany w komunikacie.
Outlet Park Szczecin został otwarty w 2012 roku i od tego czasu cieszą się dużą frekwencją.
"Nasz obiekt już w 2014 roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało nam 4. miejsce w Polsce. 2015 rok okazał się jeszcze lepszy - zanotowaliśmy blisko 2,9 mln klientów i tym samym nasz Outlet Park znalazł się na drugim miejscu w Polsce. Rosnąca frekwencja i obroty sprawiają, że po tym, jak wynajęliśmy w całości III etap, zaczynamy pracę nad IV fazą inwestycji" - dodał Gładki.
Harmonogram w kwietniu br. przewiduje rozpoczęcie prac budowlanych związanych z III etapem. Całość ma być otwarta w I kwartale 2017 roku. Jednocześnie, wiosną br. ruszą prace projektowe związane z IV etapem. Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu.
Echo Investment zrealizowało ponad 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni przekraczającej 1 mln m2. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie. Działa w budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym. Od 1996 roku spółka notowana jest na GPW.