Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Unified Factory ustalił cenę emisyjną w ofercie akcji serii E na 7,8 zł/szt.

Udostępnij

UFC (UNIFIED) ustalił cenę emisyjną w ofercie akcji serii E na poziomie 7,8 zł za jedną akcję, podała spółka.

"Poprzednia emisja, jaką przeprowadziliśmy w IV kwartale 2015 roku była realizowana w cenie 5 zł za akcję, co przyniosło inwestorom zwrot z inwestycji na poziomie blisko 83%. Cena akcji serii E, jaką zaproponowaliśmy daje 15% dyskonto w stosunku do średniej ceny rynkowej akcji z okresu ostatnich 3 miesięcy notowań. Mamy nadzieję, że zachęci to dotychczasowych akcjonariuszy do zwiększenia poziomu swojego zaangażowania w spółce oraz zwiększy szanse na powodzenie całej emisji. Spółka liczy także, że cena zachęci do zakupu akcji także nowych akcjonariuszy, zarówno instytucjonalnych, jak i indywidualnych, i przyniesie im satysfakcjonujący zwrot z inwestycji" - skomentował prezes Unified Factory Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.

Na początku roku Unified Factory zapowiedziało, że wyemituje do 1,33 mln akcji serii E, z których chce pozyskać do 10 mln zł na inwestycje w zastosowanie sztucznej inteligencji w platformie Customer Service Automation, m.in. Chatbot czy Intelligent Search Engine, które spółka zaoferuje w modelu wdrożeniowym oraz w modelu SaaS już w 2017 roku.

Spółka podpisała umowę z DM Noble Securities, której przedmiotem jest przeprowadzenie oferty publicznej akcji.

W połowie ub.r. akcjonariusze Unified Factory zdecydowali o upoważnieniu zarządu do podjęcia działań mających na celu przejście na GPW z NewConnect.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku spółka osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus