Sprzedaż detaliczna PRC (PROCHNIK) w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 7,5 mln zł w grudniu 2016 r., co oznacza wzrost o 9,9% r/r, podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w poprzednim miesiącu o 14,6% r/r do 5,41 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 0,5% do 2,09 mln zł, podano w komunikacie.
Detaliczna marża brutto wyniosła 42,02% wobec 46,96% rok wcześniej, podano również.
Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.