Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sweter męski do biura: jak stworzyć profesjonalną, a zarazem wygodną stylizację?

materiał partnera

Udostępnij

Swetry męskie stanowią bardzo szeroką grupę produktów, które różnią się od siebie fasonem, długością, rodzajem kołnierza, a nawet sposobem zapięcia. Te w stylu casualowym najlepiej sprawdzą się na luźne wyjścia, zasuwane pod szyją troyery zapewnią ciepło podczas większych mrozów, natomiast golfy o prostym fasonie mogą być alternatywą dla koszuli w stylizacji do pracy.

Jak stworzyć stylizację biurową ze swetrem? Co wziąć pod uwagę?

Swetry od wielu lat są nieodłącznym elementem męskiej garderoby, jednak dopiero w ostatnim czasie znacznie zyskały na popularności jako element stylizacji odpowiednich do biura. Podczas dobierania poszczególnych części ubioru warto pamiętać o kilku istotnych aspektach, dzięki którym mężczyzna będzie prezentował się adekwatnie do obowiązującego w pracy dress code’u i czuł komfortowo.

Komponując biznesową stylizację należy wziąć pod uwagę:

  • fason i grubość dzianiny – cienkie, dopasowane do sylwetki swetry można zakładać pod marynarkę, przy czym te z dekoltem w serek są odpowiednie na koszulę w towarzystwie krawata. Duże znaczenie ma również grubość oraz rodzaje splotów – masywniejszy sweter zapinany na guziki lub zamek błyskawiczny może zastąpić marynarkę i być zestawiony z pasującą kolorystycznie koszulą,
  • najwyższej jakości materiały – chcąc ubierać się z klasą, dużą uwagę warto przykładać do rodzaju tkanin. Dla uzyskania stylizacji na wysokim poziomie należy wybierać swetry z najwyższej jakości materiałów,
  • minimalne wzornictwo – im mniej rzucających się w oczy wzorów, naszywek czy ozdób, tym cała stylizacja będzie odbierana za bardziej profesjonalną i elegancką,
  • stonowane kolory – biel, czerń, granat oraz różne odcienie beżów, brązów czy szarości to kolory, które idealnie nadają się do biura. W zależności od wybranej stylizacji swetry mogą być kolorystycznie dopasowane do reszty ubioru lub tworzyć kontrast np. beżowa koszula z granatowym kardiganem,
  • dopasowanie kolorystyczne – w casualowych i smart casualowych stylizacjach duże znaczenie ma nie tylko jakość tkanin, ale również połączenie poszczególnych elementów pod względem kolorystycznym w harmonijną całość. Do biura wybierane są najczęściej takie kolory jak beż, granat, czerń, biel oraz subtelne pastele.

Stylizacja biurowa ze swetrem – co do niej dopasować?

Zazwyczaj praca w biurze łączy się z eleganckim dress code’em, mającym pomagać w budowaniu profesjonalnego wizerunku w oczach współpracowników, klientów czy partnerów biznesowych. Odpowiednio dobrana stylizacja pomaga również podnieść pewność siebie i ułatwia nawiązywanie kontaktów.

W jaki sposób więc połączyć ze sobą poszczególne elementy ubioru, by prezentować się elegancko i z klasą? Do błękitnej koszuli z długim rękawem załóż granatowy krawat i prosty szary troyer z cienkiej dzianiny o gładkim splocie. Jasne odcienie swetra zestaw z ciemnymi chinosami oraz granatową marynarką o melanżowej strukturze.

Warto pamiętać również o wszelkich dodatkach, które podkreślają charakter całej stylizacji. Dopełnieniem smart casualowego look’u mogą być skórzane buty monki z charakterystycznymi klamrami oraz pasek – zachowane w ciemnych barwach.

Swetry marki BORGIO – idealne do biura!

Stylizacje, w których główną rolę odgrywa sweter typu troyer, golf lub kardigan, to idealna propozycja do pracy w biurze, pod warunkiem, że wpisują się w obowiązujący dress code i będą dostosowane do stanowiska oraz gustu noszącego.

Utrzymane w stonowanej kolorystyce eleganckie swetry męskie BORGIO świetnie pasują do casualowych i smart casualowych stylizacji. Najwyższej jakości dzianiny, proste fasony oraz minimalne wzornictwo sprawiają, że każdy sweter zapewnia nie tylko komfortowe ciepło, ale także niebanalny wygląd bez względu na okazję.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus