PLW (PLAYWAY) zakończył kampanię gry "Agony" w serwisie Kickstarter, pozyskując 0,5 mln zł na rozwój tego tytułu, m.in. w wersji VR (Virtual Reality), podała spółka.
Kampania trwała w okresie od 31 października do 10 grudnia 2016 roku i w tym czasie udało się zebrać kwotę 182 642 USD wpłacone przez 3 926 darczyńców (tzw. "backersów"), podano w komunikacie.
"Spółka szacuje, że po potrąceniu wszystkich kosztów związanych z przeprowadzeniem kampanii na konto producenta gry Agony tj. Madmind Studio Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy - spółki zależnej od Playway S.A. powinno trafić ok. 500 000 zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój gry Agony, w tym wersję VR (Virtual Reality)" - czytamy dalej.
PlayWay S.A., który w październiku 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki. Grupa współpracuje z ponad 40 zespołami twórców gier.