O 32 proc. rok do roku wzrosły w 2 kw. powtarzalne przychody (MRR) B24 (BRAND24) i wyniosły 650 tys. USD. W stosunku do 1 kw. 2024 r. MRR wzrósł o 5 proc.
Giełdowy Brand24 – globalny dostawca narzędzi i usług do monitorowania mediów –utrzymuje około 30-procentowe tempo wzrostu MRR. W drugim kwartale tego roku powtarzalne przychody wyniosły 650 tys. USD (+32% r/r), czyli ok. 2,6 mln zł. Ten silny trend wzrostowy trwa już 10 kwartałów.
W drugim kwartale podobną (+28% r/r) skalę wzrostu miało całkowite ARPU (średni przychód na klienta) i osiągnęło kwotę 165 USD (657 zł). ARPU na nowych klientach wzrosło o 28 proc. rok do roku i wyniosło w 2 kw. 197 USD (785 zł).
- Jesteśmy obecnie na etapie, kiedy osiągnęliśmy pewne stałe tempo wzrostu biznesu i systematycznie odnotowujemy znaczącą poprawę wszystkich kluczowych wskaźników typowych dla spółek działających w modelu SaaS - mówi Michał Sadowski, prezes Brand24.
- Nasza strategia się nie zmienia – wciąż chcemy udoskonalać narzędzia i usługi, jakie oferujemy naszym klientom oraz rozbudowywać funkcje o nowe rozwiązania integrując je z zarówno naszymi własnymi, jak i zewnętrznymi aplikacjami AI. Od początku roku testujemy między innymi asystenta AI, który docelowo będzie prostym i funkcjonalnym narzędziem do zbierania i analizy wszystkich informacji dotyczących danego brandu, łącznie z tworzeniem benchmarków na podstawie danych o konkurencji. Do tego oczywiście przedstawi wnioski i rekomendacje w formie przystępnych grafik i wykresów – dodaje Michał Sadowski.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie. Na rynku głównym GPW zadebiutowała 11 maja 2021 r.