Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

TVN Media pośrednikiem reklamowym telewizji Grupy WP

Udostępnij

WP1 - spółka zależna WPL (WIRTUALNA) - ma umowę z TVN Media, jako pośrednikiem, w negocjacjach i zawieraniu umów o emisję reklam w programie telewizyjnym WP1, a także sponsorowanie i wniesienie wkładu w finansowanie audycji, wynika z komunikatu. Umowa została zawarta do dnia 31 grudnia 2019 r.

"Przychody WP1 będą stanowiły kwoty należne osiągnięte w związku z realizacją przedmiotu umowy przez TVN Media, pomniejszone o ustalone w umowie wynagrodzenie prowizyjne należne TVN Media z tytułu wyświadczonych usług. Wartość przedmiotu umowy jest uzależniona od czynników wskazanych w umowie, m.in. od osiągnięcia przez WP1 ustalonych w umowie wyników programowych oraz ogólnej kondycji rynku reklamowego w Polsce" – czytamy w komunikacie.

Szacowana wartość przychodów wynikających z przedmiotu umowy może przekroczyć wysokość 10% skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy kapitałowej spółki za okres ostatnich czterech kwartałów obrotowych, podano również.

Grupa Wirtualna Polska Holding zakłada, że telewizja WP osiągnie oglądalność rzędu min. 0,5-0,6% na koniec 2017, 1-1,1% na koniec 2018 i 1,2-1,4% na koniec 2019 r. Stacja ma ruszyć 2 grudnia. 

W styczniu br. spółka WP1 otrzymała decyzję prezesa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) o udzieleniu koncesji na rozpowszechnianie programu TV w sposób rozsiewczy naziemny w multipleksie ósmym.

Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych - Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności portale o tematyce biznesowej - Money.pl oraz Biztok, portale dotyczące nowych technologii - np. Dobreprogramy, portale o tematyce sportowej - np. Sportowe Fakty, oraz portale o charakterze rozrywkowym - np. Pudelek. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus