-
Przychody ze sprzedaży: 20,6 mln PLN
-
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6,1 mln PLN
-
18,4 mln pobrań
-
Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Car Driving School Simulator
[mln PLN] |
Listopad |
Grudzień |
zmiana % m/m |
Przychody ze sprzedaży |
18,4 |
20,6 |
+11,8% |
|
18,3 |
20,4 |
+11,7% |
Prowizje platform |
1,7 |
1,7 |
+4,7% |
User Acquisition |
11,1 |
12,8 |
+15,5% |
Przychody pomniejszone |
5,7 |
6,1 |
+6,6% |
W grudniu 2023 r. grupa BoomBit miała 20,6 mln PLN (+11,8%) przychodów ze sprzedaży, w tym 20,4 mln PLN z gier mobilnych (+11,7%) i 0,2 mln PLN z projektów blockchain (+20,5%). Wydatki na User Acquisition wyniosły 12,8 mln PLN (+15,5%), a koszty prowizji platform 1,7 mln PLN (+4,7%). W rezultacie Grupa miała w grudniu 6,1 mln PLN (+6,6%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform oraz 18,4 mln pobrań.
“W grudniu poprawiliśmy o kilkanaście procent przychody segmentu gier mobilnych, intensywnie zwiększając jednocześnie wydatki na User Acquisition. Efekty związane w dużym stopniu z grudniowym okresem świątecznym będziemy też widzieli w kolejnych miesiącach. Zgodnie z oczekiwaniami duży wzrost przychodów i najlepszy w tym roku zanotował Darts Club, co było efektem zakończonych właśnie Mistrzostw Świata w darts i dobrze przygotowanej przez nas kampanii. W grudniu wydaliśmy też duży update Hunt Royale, a większe wydatki marketingowe przełożyły się również na wzrost przychodów z gier Hyper-Casual.” - mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit. - “Przy okazji wyników za grudzień możemy też podsumować cały 2023 rok w którym przychody z gier mobilnych wyniosły 238 mln zł. Trudne otoczenie rynkowe i dynamiczne zmiany w konsumpcji gier przyczyniły się, że wynik ten jest słabszy od zeszłorocznego, ale w tym czasie intensywnie pracowaliśmy też nad przygotowaniem kilku istotnych tytułów, które będziemy niebawem wydawali. Liczymy na to, że razem z segmentem blockchain i naszymi dodatkowymi inicjatywami, będą miały znaczący wpływ na przychody Grupy BoomBit w 2024 roku” - dodaje Marcin Olejarz.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,7 mln PLN i stanowiły około 42% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. W grudniu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (4,4 mln PLN przychodów), Darts Club (3,4 mln PLN) oraz Car Driving School Simulator (1,2 mln PLN).
Grudzień 2023 - TOP 5
- Hunt Royale 4,4 mln PLN
- Darts Club 3,4 mln PLN
- Car Driving School Simulator 1,2 mln PLN
- Idle Farm 0,9 mln PLN
- Momlife Simulator 0,9 mln PLN
W całym 2023 r. Grupa BoomBit miała 237,8 mln PLN (-19,1%) przychodów z gier oraz 182 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry Hunt Royale (75,5 mln PLN), Darts Club (29,7 mln PLN) oraz Car Driving School Simulator (12,6 mln PLN).
2023 - TOP 10
- Hunt Royale 75,5 mln PLN
- Darts Club 29,7 mln PLN
- Car Driving School Simulator 12,6 mln PLN
- Crazy Plane Landing 8,6 mln PLN
- Falling Art Ragdoll Simulator 7,7 mln PLN
- Ship Ramp Jumping 7,1 mln PLN
- Mining Fever 5,5 mln PLN
- Dog Life Simulator 4,7 mln PLN
- Base Jump Wingsuit Gliding 4,4 mln PLN
- Idle Farm 4,3 mln PLN