Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W grudniu 2023 r. Grupa BoomBit miała 20,6 mln zł przychodów

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 20,6 mln PLN

  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6,1 mln PLN

  • 18,4 mln pobrań

  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Car Driving School Simulator

[mln PLN]

Listopad

Grudzień

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży

18,4

20,6

+11,8%

  • w tym z gier mobilnych

18,3

20,4

+11,7%

Prowizje platform

1,7

1,7

+4,7%

User Acquisition

11,1

12,8

+15,5%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

5,7

6,1

+6,6%

W grudniu 2023 r. grupa BoomBit miała 20,6 mln PLN (+11,8%) przychodów ze sprzedaży, w tym 20,4 mln PLN z gier mobilnych (+11,7%) i 0,2 mln PLN z projektów blockchain (+20,5%). Wydatki na User Acquisition wyniosły 12,8 mln PLN (+15,5%), a koszty prowizji platform 1,7 mln PLN (+4,7%). W rezultacie Grupa miała w grudniu 6,1 mln PLN (+6,6%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform oraz 18,4 mln pobrań.

“W grudniu poprawiliśmy o kilkanaście procent przychody segmentu gier mobilnych, intensywnie zwiększając jednocześnie wydatki na User Acquisition. Efekty związane w dużym stopniu z grudniowym okresem świątecznym będziemy też widzieli w kolejnych miesiącach.  Zgodnie z oczekiwaniami duży wzrost przychodów i najlepszy w tym roku zanotował Darts Club, co było efektem zakończonych właśnie Mistrzostw Świata w darts i dobrze przygotowanej przez nas kampanii. W grudniu wydaliśmy też duży update Hunt Royale, a większe wydatki marketingowe przełożyły się również na wzrost przychodów z gier Hyper-Casual.” - mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit. - “Przy okazji wyników za grudzień możemy też podsumować cały 2023 rok w którym przychody z gier mobilnych wyniosły 238 mln zł. Trudne otoczenie rynkowe i dynamiczne zmiany w konsumpcji gier przyczyniły się, że wynik ten jest słabszy od zeszłorocznego, ale w tym czasie intensywnie pracowaliśmy też nad przygotowaniem kilku istotnych tytułów, które będziemy niebawem wydawali. Liczymy na to, że razem z segmentem blockchain i naszymi dodatkowymi inicjatywami, będą miały znaczący wpływ na przychody Grupy BoomBit w 2024 roku” - dodaje Marcin Olejarz.

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 8,7 mln PLN i stanowiły około 42% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. W grudniu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (4,4 mln PLN przychodów), Darts Club (3,4 mln PLN) oraz Car Driving School Simulator (1,2 mln PLN).

Grudzień 2023 - TOP 5

  1. Hunt Royale                                      4,4 mln PLN
  2. Darts Club                                         3,4 mln PLN
  3. Car Driving School Simulator      1,2 mln PLN
  4. Idle Farm                                            0,9 mln PLN
  5. Momlife Simulator                           0,9 mln PLN

W całym 2023 r. Grupa BoomBit miała 237,8 mln PLN (-19,1%) przychodów z gier oraz 182 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry Hunt Royale (75,5 mln PLN), Darts Club (29,7 mln PLN) oraz Car Driving School Simulator (12,6 mln PLN).

2023 - TOP 10

  1.  Hunt Royale                                     75,5 mln PLN
  2.  Darts Club                                        29,7 mln PLN
  3.  Car Driving School Simulator     12,6 mln PLN
  4.  Crazy Plane Landing                       8,6 mln PLN
  5.  Falling Art Ragdoll Simulator       7,7 mln PLN
  6.  Ship Ramp Jumping                          7,1 mln PLN
  7.  Mining Fever                                      5,5 mln PLN
  8.  Dog Life Simulator                           4,7 mln PLN
  9.  Base Jump Wingsuit Gliding         4,4 mln PLN
  10. Idle Farm                                              4,3 mln PLN
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus