Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna MIR (MIRACULUM) od początku roku do końca listopada wypracowała 44,2 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Wzrasta udział kanału nowoczesnego w przychodach – narastająco od stycznia do końca listopada wpływy z tego tytułu wyniosły 19,1 mln zł i jest to o 18 proc. więcej r/r.
W samym listopadzie spółka wypracowała 4 mln zł przychodów i jest to wynik porównywalny do osiągniętego w listopadzie 2022 r.
- Sprzedaż w Miraculum utrzymuje się na wysokim poziomie, konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię: rozbudowujemy ofertę i poszerzamy dostępność naszych produktów. Bardzo cieszy nas wzrost znaczenia nowoczesnego kanału dystrybucji. Na wzrost sprzedaży wpływa umacnianie pozycji naszych marek. Tym bardziej z wielką radością przyjęliśmy informacje, że nasz krem do golenia marki LIDER uzyskał najwyższy wynik sprzedaży ilościowej i wolumenowej w segmencie kremów w kategorii kosmetyków do golenia na rynku w Polsce*. LIDER jest tylko jeden! – komentuje Sławomir Ziemski, prezes Miraculum
Nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety, w samym listopadzie wypracował 1,8 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 13 proc. r/r.