Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Miraculum miała w listopadzie 4 mln zł przychodów

Sławomir Ziemski, prezes Miraculum
Sławomir Ziemski, prezes Miraculum
Udostępnij

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna MIR (MIRACULUM) od początku roku do końca listopada wypracowała 44,2 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Wzrasta udział kanału nowoczesnego w przychodach – narastająco od stycznia do końca listopada wpływy z tego tytułu wyniosły 19,1 mln zł i jest to o 18 proc. więcej r/r.

W samym listopadzie spółka wypracowała 4 mln zł przychodów i jest to wynik porównywalny do osiągniętego w listopadzie 2022 r.

- Sprzedaż w Miraculum utrzymuje się na wysokim poziomie, konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię: rozbudowujemy ofertę i poszerzamy dostępność naszych produktów. Bardzo cieszy nas wzrost znaczenia nowoczesnego kanału dystrybucji. Na wzrost sprzedaży wpływa umacnianie pozycji naszych marek. Tym bardziej z wielką radością przyjęliśmy informacje, że nasz krem do golenia marki LIDER uzyskał najwyższy wynik sprzedaży ilościowej i wolumenowej w segmencie kremów w kategorii kosmetyków do golenia na rynku w Polsce*. LIDER jest tylko jeden!  – komentuje Sławomir Ziemski, prezes Miraculum

Nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety, w samym listopadzie wypracował 1,8 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 13 proc. r/r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus