Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

LiveKid nowym partnerem biznesowym mPay

Udostępnij

MPY (MPAY) zawarł kolejne ważne partnerstwo biznesowe. Nowym partnerem został LiveKid, lider na rynku cyfrowych usług dla rodziców. W ramach współpracy mPay będzie świadczyć usługi pośrednictwa płatności w ramach funkcji aplikacji LiveKid.

- Podpisanie Umowy z LiveKid jest znaczącym uzupełnieniem oferty mPay w zakresie usług spółki dla B2B.  LiveKid jest jednym z największych dostawców cyfrowych usług dla rodziców na  polskim rynku, co pozwala nam sądzić, że ta współpraca wpłynie znacząco zwiększenie liczby użytkowników aplikacji i w konsekwencji znacznie zwiększy wartość realizowanych transakcji. Według naszych wstępnych szacunków w 2024 roku planowana wartość przetwarzanych przez mPay transakcji (TTV) realizowana za pośrednictwem LiveKid wyniesie co najmniej 1/3 całości opłat przechodzących przez system LiveKid, który w tym roku wg. uzyskanych przez Spółkę informacji zamknie się kwotą 750 mln PLN mln zł  – opowiada Andrzej Basiak, prezes mPay SA.

W ramach współpracy mPay udostępni Livekid mechanizm do zarządzania płatnościami w ramach aplikacji. Dzięki temu użytkownicy aplikacji LiveKid, żłobki i przedszkola będą mogły przyjmować środki na rachunek w aplikacji, zlecać przelewy oraz podejmować wszelkie działania związane z prowadzeniem rachunku.

- Mamy nadzieję, że obie firmy skorzystają na tej współpracy również promocyjnie, ponieważ użytkownicy obu aplikacji to zarówno młodzi rodzice jak i osoby korzystających z aplikacji alternatywnych do aplikacji bankowych. Jednocześnie ze względu na kompleksową obsługę klientów i Systemu LiveKid współpraca na podstawie omawianej Umowy z LiveKid powinna w 2024 toku wygenerować dla mPay marżę lepszą niż zwyczajowo osiąga się na usłudze płatniczej – dodaje Andrzej Basiak.

LiveKid to bardzo szybko rozwijający się lider na rynku oprogramowania do zarządzania żłobkami i przedszkolami. Platforma upraszcza komunikację z rodzicami, rozliczenia, płatności oraz prowadzenie dokumentacji placówki edukacyjnej. Obecnie Agent obsługuje 2500 klientów (żłobków i przedszkoli).

Współpraca z LiveKid jest kolejnym krokiem w realizacji strategii przemiany mPay w fintech. mPay stale szuka podobnych partnerów, którzy planują wdrożenie usług fintech w swoich produktach. Przetwarzanie transakcji przez mPay w systemie LiveKid jest przykładem jak Krajowa Instytucja Płatnicza może znaleźć swoje miejsce w ekosystemie płatniczym i uzupełniać oferty bankowe.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus