MPY (MPAY) podpisał umowę z SuperBet i będzie promować w aplikacji ofertę bukmachera. Nowa współpraca afiliacyjna to pierwszy krok do wspólnego rozwoju oferty w 2024 r.
- Duża część użytkowników naszej aplikacji to osoby młode, aktywnie szukające informacji o wydarzeniach sportowych i rozrywki. Współpraca z SuperBet uzupełni możliwości aplikacji i dobrze wpisze się w potrzeby klientów. W przyszłym roku będziemy rozwijać współpracę wprowadzając dedykowaną ofertę dla klientów mPay – komentuje Andrzej Basiak, prezes mPay.
W ramach początkowej współpracy mPay za pośrednictwem aplikacji oraz innych kanałów będzie promować usługi SuperBet wśród swoich odbiorców. W 2024 r. spółki będą pracować nad stworzeniem oferty SuperBet dedykowanej użytkownikom mPay. Będą to różnego rodzaju promocje czy pakiety specjalne SuperBet, które będą dostępne tylko przez aplikację mPay.
- Współpraca afiliacyjna z SuperBet jest dla Spółki jedną z form wykorzystania potencjału ogromnej bazy użytkowników aplikacji mPay. Pracujemy nad analogicznymi współpracami z innymi tego typu partnerami, aby Spółka mogła osiągać coraz lepsze wyniki finansowe, a użytkownicy posiadali unikalne oferty – dodaje Andrzej Basiak.
SuperBet prowadzi działalność bukmacherską na podstawie zezwolenia Ministra Finansów z 2019 r. i jest najdynamiczniej rozwijającą się marka w branży bukmacherskiej na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. SuperBet od początku działalności wspiera polskie drużyny piłkarskie oraz reprezentację Polski w skokach narciarskich, a w ostatnich latach także Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.