UFC (UNIFIED) uruchomił nowy kanał sprzedaży systemu w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa), poinformowała spółka
"Oferuje on wybrane funkcjonalności platformy Customer Service Automation, w szczególności wielokanałową komunikację /telefon, chat, e-mail/ wraz z pełną, ujednoliconą historią kontaktu, zaawansowanym raportowaniem oraz rejestrowaniem rozmów, e-maili i chatów" - czytamy w komunikacie.
Unified Factory podało, że skorzystanie przez klientów z ww. funkcjonalności jest pierwszym etapem do automatyzacji komunikacji oraz pełnego wykorzystania algorytmów pamięci asocjacyjnej. Obecnie model SaaS będzie oferowany w polskiej wersji językowej i poprzedza wprowadzenie modelu SaaS na rynek globalny.
Uruchomienie kanału sprzedaży w modelu SaaS jest strategicznym celem spółki, zapowiadanym w marcu 2016 roku przed debiutem akcji na New Connect, podsumowano w informacji.
Unified Factory stawia na szeroko pojętą automatyzację obsługi klienta, oferując rozwiązania bazującej na platformie CSA. Jego podstawę stanowi system przeznaczony do wielokanałowej, zintegrowanej komunikacji wspieranej automatycznymi, matematycznymi algorytmami tzw. pamięcią asocjacyjną.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.