ANR (ANSWEAR), wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej zakończył proces budowania księgi popytu na akcje serii L. Spółka wstępnie zaalokowała wszystkie oferowane akcje, a cena emisyjna akcji została ustalona na poziomie 29 zł, co oznacza, że dzięki ofercie Answear.com pozyska 29 mln zł.
- Jesteśmy zadowoleni z zainteresowania inwestorów naszą emisją akcji. Złożone deklaracje potwierdzają duże zainteresowanie ofertą, a także zrozumienie inwestycji w dynamiczny rozwój marki PRM, który ma na celu zapewnienie długoterminowego wzrostu i budowy wartości Spółki – komentuje Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com.
Cena emisyjna została ustalona na 29 zł, co oznacza, że z oferty akcji serii L Answear.com pozyska 29 mln zł. Pozyskane środki Spółka zamierza przeznaczyć na rozwój marki PRM, w tym na powiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach, a także wydatki marketingowe związane z pozyskaniem nowych klientów oraz rebrandingiem.
- 29 mln zł to kwota, która pozwoli nam realizować plan rozwoju marki PRM. Tak jak zakładaliśmy, jeszcze w tym roku otrzymamy środki z emisji oraz powinniśmy rozpocząć pierwsze działania realizujące nasz plan – dodaje Jacek Dziaduś, Wiceprezes Zarządu ds. finansowych Answear.com.
Zakończenie subskrypcji i pozyskanie wpłat od inwestorów planowane jest na 3 listopada 2023 r.
Na podstawie umowy plasowania mBank odpowiada za zorganizowanie i przeprowadzenie oferty akcji serii L. Doradcą Prawnym Emitenta w transakcji jest CK LEGAL Chabasiewicz Kowalska i Wspólnicy S.K.A.