Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Mex Polska otwiera 45. lokal. Tym razem pod marką Chicas&Gorillas

Udostępnij

Publiczna spółka holdingowa Mex Polska zrealizowała jeden z tegorocznych planów rozwoju Grupy i otworzyła trzeci lokal w ramach swojego najnowszego konceptu – Chicas&Gorillas. Nowy punkt na mapie gastronomicznej Wielkopolski powstał w samym centrum Poznania przy ul. Wrocławskiej 19. Otwarcie odbyło się o północy z 21 na 22 lipca. Budżet na realizację lokalu pochodził ze środków własnych spółki. To nie koniec zaplanowanej na 2023 rok rozbudowy sieci klasycznych shot-barów. Już we wrześniu kolejny punkt z tytułową Chica pojawi się na mapie Polski – tym razem w sercu stolicy. Obecnie skład Grupy liczy 45 lokali działających w ramach 5 rozpoznawalnych brandów.

- Zgodnie z zapowiedziami, uruchomiliśmy kolejny lokal pod naszym najnowszym szyldem Chicas&Gorillas. Trzeci shot-bar powstał w centrum Poznania, przy ul. Wrocławskiej 19. Zawsze bardzo rozważnie i selektywnie dobieramy nowe lokalizacje, by móc w pełni wykorzystać ich potencjał i zagospodarować odpowiednią niszę. Poznań od początku wydawał nam się słusznym kierunkiem na potrzeby tego brandu. Lokalizacja, którą wybraliśmy co wieczór  tętni życiem i jest pełna młodych ludzi, którzy powinni idealnie wpisać się w profil grupy docelowej naszej marki.

– mówi Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Mex Polska S.A.

Chicas & Gorillas to przykład klasycznego shot-baru. Wystój lokali nawiązuje do kultury Pop-Art, a wnętrza są nasycone kontrastującymi barwami i komiksowymi motywami. Brand heroes konceptu wzbogaca pin-up girl Chica oraz ,,wyluzowany’’ Gorilla.

Poza Poznaniem, koncept dostępny jest także we Wrocławiu oraz Łodzi. Czwarty lokal powstanie już we wrześniu w centrum Warszawy.

- Rozwój marki Chicas&Gorillas w dużej mierze zależał od sukcesu pierwszego lokalu jaki powstał z początkiem 2022 roku we Wrocławiu. Szybko okazało się, że nasz shot-bar jest intersujący dla młodej klienteli, która docenia rozbudowaną ofertę kolorowych drinków w niestandardowym klimacie pop-art. Nasze lokale usytuowane we Wrocławiu i Łodzi miesięcznie odwiedza coraz więcej gości. Liczymy na ciepłe przyjęcie marki także ze strony Poznania. – mówi Paweł Kowalewski.

W planach Grupy jest także rozbudowa pozostałych konceptów. Jeszcze w tym roku otwarte zostaną 2 nowe punkty w ramach popularnej i lubianej przez Polaków marki Pijalnia Wódki i Piwa. Jeden z najstarszych brandów Grupy na przełomie lipca i sierpnia powstanie w Zamościu i Nowym Targu. Więcej szczegółów już wkrótce.

Zarząd MEX (MEXPOLSKA) spodziewa się, że konsekwentny rozwój siatki geograficznej lokali przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów Grupy.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus