Emplocity S.A., notowana na NewConnect, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zakończyła projekt realizowany na rzecz Instytutu Badań Edukacyjnych z siedzibą w Warszawie o nazwie „Zeterka”. Z tego tytułu spółka uzyskała wynagrodzenie w wysokości 942 400,00 zł.
Zeterka” jest inteligentnym chatbotem rozszerzonym o moduły wiedzy, wyszukiwarki oraz testów. Jego główne zadanie polega na udzielaniu odpowiedzi na różnorodne pytania użytkowników, dotyczące ZSK (Zintegrowany System Kwalifikacji) oraz ZRK (Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji), pogłębiając wiedzę oraz świadomość użytkowników w tym zakresie. Chatbot “Zeterka” udziela odpowiedzi w oparciu o zaimplementowaną wiedzę oraz algorytmy przetwarzania języka naturalnego.
- Cieszymy się z wdrożenia kolejnego istotnego projektu u naszego klienta. Umowę podpisaliśmy 16 grudnia 2021 roku i teraz zakończyliśmy istotny dla nas projekt. To pokazuje, że nasze rozwiązania sprawdzają się w biznesie i klienci chcą je wykorzystywać, ponieważ ułatwia im to funkcjonowanie. Prowadzimy wiele nowych rozmów z potencjalnymi klientami, które mam nadzieje zakończą się podpisaniem umów i późniejszą realizacją
– wskazuje Krzysztof Sobczak, Prezes Zarządu Emplocity S.A.
Wdrożone rozwiązanie umożliwia, poprzez wykorzystanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji na sprawdzenie preferencji zawodowych użytkownika oraz dobór kwalifikacji zawodowych dopasowanych do udzielonych przez niego informacji. Rozwiązanie daje również możliwość skorzystania z wyszukiwarki kwalifikacji w Rejestrze oraz przetestowanie swoich zawodowych predyspozycji i zdefiniowane potencjalnych kierunków dalszego rozwoju w oparciu o zaproponowane kwalifikacje, pełniąc rolę podstawowego doradztwa zawodowego ograniczonego dziedzinowo do zakresu ZRK.
EMP (EMPLOCITY) w raporcie rocznym informowało również, że zamierza zaoferować nowe produkt widząc, że obecnie rynek botów cieszy się olbrzymim zainteresowaniem i rośnie grono nie-profesjonalistów zainteresowanych tworzeniem i rozwojem rozwiązań AI. Jest to doskonałą okazja dla Spółki do zaoferowania swoich narzędzi, które mają tę przewagę nad rozwiązaniami konkurencji, że były z powodzeniem wykorzystywane do tworzenia zróżnicowanej gamy botów oraz produktów w formule white-label. Nie rezygnując z dotychczasowej działalności i kontynuując tworzenie zaawansowanych rozwiązań AI dla wymagających klientów korporacyjnych, Spółka widzi duży potencjał w rozwoju produktu w formule SaaS dla klientów indywidualnych, startupów i małych firm. Otwarcie platformy dla szerokiego grona odbiorców jest celem na najbliższe miesiące. Spółka z powodzeniem wykorzystuje stworzoną przez siebie platformę do tworzenia różnego rodzaju botów dla swoich klientów. Platforma ta umożliwia tworzenie zaawansowanych botów bez kodowania z możliwością ich późniejszej monetyzacji.