ASB (ASBIS), wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), według wstępnych danych szacunkowych wypracował w kwietniu 2023 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 183 mln USD, wobec 143 mln USD w kwietniu 2022 r., co oznacza wzrost o ok. 28%.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przychodów wygenerowanych w kwietniu tego roku. Jest to też kolejny miesiąc, w którym wypracowaliśmy wysokie dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Kontynuujemy naszą strategię inwestycji w perspektywiczne rynki, robotykę oraz rozszerzamy portfolio produktowe o zaawansowane technologicznie rozwiązania. Dynamicznie rozwijamy sprzedaż, co widać w naszych wynikach finansowych” - powiedział Costas Tziamalis, wiceprezes Grupy ASBIS.
„Jeśli chodzi o naszą sprzedaż w kwietniu 2023 r., to nie mieliśmy zmian wśród liderów sprzedaży z poprzedniego miesiąca, były nimi: Kazachstan, Ukraina, Słowacja oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Natomiast najlepiej sprzedającymi się kategoriami produktów w kwietniu były: smartfony, procesory, laptopy oraz akcesoria” – dodał Costas Tziamalis.