- Przychody ze sprzedaży: 23,4 mln PLN
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,8 mln PLN
- 17,5 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Car Driving School Simulator
Grupa BBT (BOOMBIT) miała w kwietniu 2023 r. łącznie 23,4 mln PLN (+4,4%) przychodów ze sprzedaży. W kwietniu wydatki na User Acquisition wzrosły do 13,1 mln PLN (+13,5%), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 2,6 mln PLN (-2,5%). W rezultacie Grupa BoomBit miała 7,8 mln PLN (-6,0%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform oraz 17,5 mln pobrań.
“W kwietniu przychody Grupy pozostały na stabilnym poziomie. W porównaniu do poprzedniego miesiąca poprawiliśmy wyniki zarówno w grach HC jak i Mid-Core. Jesteśmy zadowoleni z kwietniowych wyników gry Hunt Royale, która wygenerowała zbliżone wyniki do marca przy lekko wyższych wydatkach na UA i krótszym o jeden dzień miesiącu. W kolejnych miesiącach spodziewamy się utrzymania tej pozytywnej tendencji. W Darts Club też zwiększyliśmy wydatki na User Acquisition, co krótkoterminowo wpłynęło na trochę niższy wynik w kwietniu, ale tak samo jak w przypadku Hunt Royale powinno przynieść długofalowe korzyści. Widzimy pozytywny efekt niedawno wprowadzonych zmian w tej grze i oczekujemy, że długoterminowo wyniki będą się dalej poprawiać.Jeśli chodzi o projekty blockchain to kwiecień upłynął na dalszych przygotowaniach do premiery Hunters On-Chain oraz rozwojem projektów nad którymi pracuje PlayEmber” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit.
Przychody z gier [mln PLN]
W kwietniu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (7,8 mln PLN przychodów) oraz Darts Club (2,6 mln PLN). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 9,4 mln PLN i stanowiły około 40% w strukturze przychodów Grupy BoomBit.
Kwiecień 2023 - TOP 5
- Hunt Royale 7,8 mln PLN
- Darts Club 2,6 mln PLN
- Car Driving School Simulator 1,1 mln PLN
- Construction Ramp Jumping 0,8 mln PLN
- Base Jump Wingsuit Gliding 0,8 mln PLN