Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Brand24 rozpoczyna przegląd opcji strategicznych

Udostępnij

Wrocławska spółka chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych.

Lider monitorowania mediów cyfrowych zaczyna przegląd opcji strategicznych, w celu znalezienia podmiotu, który umożliwi wzmocnienie pozycji na rynkach zagranicznych oraz zwiększenie skali i efektywności pozyskiwania klientów, co w powinno prowadzić do wzrostu wartości dla akcjonariuszy.

- Firma rozwija się dynamicznie, a nasze przychody urosły w zeszłym roku o ok. 40%. Ambicje są jednak jeszcze większe. Mamy fantastyczny, zaawansowany technologicznie produkt. Jesteśmy przekonani, że możemy nim skutecznie konkurować na rynkach zagranicznych, szczególnie w USA. Dlatego rozważamy ścieżkę rozwoju związaną z partnerem, który pozwoli skokowo zwiększyć skalę działalności. Nie szukamy finansowania, ale   podmiotu, który ma dużą bazę klientów kompatybilnych z naszymi rozwiązaniami i zapewni faktyczną synergię czy możliwości cross-sellingowe – wyjaśnia Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes B24 (BRAND24).

Zgodnie z założeniami Brand24 ma zakończyć przegląd opcji najpóźniej do końca 2023 roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus