Wrocławska spółka chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych.
Lider monitorowania mediów cyfrowych zaczyna przegląd opcji strategicznych, w celu znalezienia podmiotu, który umożliwi wzmocnienie pozycji na rynkach zagranicznych oraz zwiększenie skali i efektywności pozyskiwania klientów, co w powinno prowadzić do wzrostu wartości dla akcjonariuszy.
- Firma rozwija się dynamicznie, a nasze przychody urosły w zeszłym roku o ok. 40%. Ambicje są jednak jeszcze większe. Mamy fantastyczny, zaawansowany technologicznie produkt. Jesteśmy przekonani, że możemy nim skutecznie konkurować na rynkach zagranicznych, szczególnie w USA. Dlatego rozważamy ścieżkę rozwoju związaną z partnerem, który pozwoli skokowo zwiększyć skalę działalności. Nie szukamy finansowania, ale podmiotu, który ma dużą bazę klientów kompatybilnych z naszymi rozwiązaniami i zapewni faktyczną synergię czy możliwości cross-sellingowe – wyjaśnia Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes B24 (BRAND24).
Zgodnie z założeniami Brand24 ma zakończyć przegląd opcji najpóźniej do końca 2023 roku.