Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lutym 2023 r. równe około 86,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2022 r. o około 5,7%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w lutym 2023 r. do około 36,3 mln zł, czyli o 6,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 50,1 mln zł, o 5,5% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2023 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe 178,1 mln zł (+8,8% r/r). Za 86,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 91,9 mln zł jubilerski. To odpowiednio +8,1% i +9,4% w stosunku do pierwszych dwóch miesięcy 2022 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lutego 2023 r. równa 52,5 tys. m2 (-0,8% r/r).