Rok 2022 był bardzo udany dla Grupy Kapitałowej IMS. Grupa IMS osiągnęła w 2022 roku przychody o 15 487 tys. zł, tj. o 37% większe niż w roku 2021. Wyrównana EBITDA (tzn. EBITDA po wyeliminowaniu niepieniężnych kosztów programu motywacyjnego opartego o akcje IMS S.A. oraz uzyskanych w 2020 i 2021 roku subwencji w ramach programów pomocowych związanych z kryzysem wywołanym przez COVID-19) za rok 2022 jest najwyższa w historii Grupy IMS. Wyrównana EBITDA za 2022 rok jest o 5 371 tys. zł, tj. o 38% wyższa niż w 2021 roku i o 9 458 tys. zł, tj. o 94% wyższa niż w roku 2020. W 2022 roku Grupa IMS pozyskała organicznie (bez uwzględniania przejęć innych podmiotów) rekordową ilość 3 692 lokalizacji abonamentowych, przekraczając po raz pierwszy w historii pułap 30 tys. lokalizacji i osiągając finalnie na koniec 2022 roku poziom 33 tys. lokalizacji. W żadnym z dotychczasowych ponad 20 lat działalności Grupy IMS, ilość pozyskanych organicznie lokalizacji nie przekroczyła 2,5 tys. sztuk. Prężnie rozwijany jest projekt Closer Music. Liczba utworów muzycznych w bibliotekach Closer Music zwiększyła się w 2022 roku ponad dwukrotnie, osiągając na koniec 2022 roku poziom 4 tys. wysokiej jakości utworów muzycznych i słowno – muzycznych. Posiadanie własnego kontentu muzycznego daje spółkom Grupy IMS silną przewagę konkurencyjną, o czym świadczy chociażby podpisana 22 grudnia 2022 r. umowa z dużą siecią stacji benzynowych.
IMS w 2022 r. zwiększył przychody o 37%
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus