Notowany na NewConnect dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness, specjalizujący się w produkcji sprzętu treningowego OLY (OLYMP) ma umowę z właścicielem sieci klubów Best GYM. Spółka będzie dostarczać sprzęt sportowy do nowopowstających lokalizacji. Szacowana wartość kontraktu to 3 mln zł.
Best GYM to sieć klubów fitness, która koncentruje się na otwieraniu lokalizacji średniej wielkości miastach. Obecnie firma posiada 9 klubów w całej Polsce. Umowa obejmuje wyposażenie 4 klubów rocznie – jedno zamówienie to wartość ok. 250 tys. zł netto. Kontrakt został zawarty na 36 miesięcy z możliwością przedłużenia.
- Umowa z Best GYM to kolejna już sieć, która zdecydowała się wyposażać nowe lokalizacje w sprzęt naszej marki. Cieszymy się, że wzrasta zapotrzebowanie na siłownie w mniejszych miastach – upatrujemy w tym duży potencjał do rozwoju zarówno dla Best GYM jak i dla OLYMP – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu OLYMP S.A.
Marka OLYMP jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: OLYMP Classic i OLYMP New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek.
Według raportu przygotowanego przez Aliied Market Research z 2019 r., wartość rynku fitness w 2027 r. wyniesie 15,2 mld USD, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2020 rokiem, kiedy wartość ta wyniosła 11,9 mld USD.