Food Truck Simulator – najnowsza propozycja od DGE (DRAGOENT) – po 54h od premiery na PC pozwoliła jej twórcom na pokrycie całkowitych kosztów produkcji. Budżet tytułu wynosił ok. 950 tys. zł, a jego globalna premiera odbyła się 14 września br. Na dzień przed debiutem, wishlista gry liczyła 166 tys. zapisów. Symulator zajął 1 miejsce w kategoriach Popular New Releases i New and Trending na Steam oraz 9 miejsce na liście Global Top Sellers. Po 72h od debiutu liczba sprzedanych egzemplarzy wynosiła 15 tys. szt. Najliczniejsza grupa odbiorców tytułu pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. W sobotę Studio wydało również największą aktualizację do swojego hitu Gas Station Simulator – Major Update.
- Po 54 godzinach od premiery naszego Food Trucka odnotowaliśmy zwrot kosztów produkcyjnych zainwestowanych w grę. Po 72 godzinach tytuł sprzedał się w nakładzie 15 tys. egz. Pracujemy jeszcze nad poprawą ocen, dlatego w piątek wydaliśmy pierwszy hotfix, a w przyszłym tygodniu planujemy kolejny. – informuje Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA.
Zabawa Food Truck Simulator rozpoczyna się od przejęcia po ojcu ,,restauracji na kółkach’’. Podczas rozgrywki użytkownik ma za zadanie w pierwszej kolejnosci wyremontować i wyposażyć food trucka, następnie tworzyć menu, gotować i obsługiwać klientów w całym mieście. Kluczowym celem gry jest zdobycie rynku i rozwój gastronomicznego biznesu.
- Zebrany od graczy feedback jest dla nas bardzo cenny, dlatego na bieżąco wdrażamy poprawki i zmiany, które proponują, na ten moment przede wszystkim koncentrujemy się na wzmocnieniu optymalizacji gry. Cieszymy się, że już odzyskaliśmy środki zainwetowane w ten projekt. W sobotę wydaliśmy nasz największy, oczekiwany przez graczy update do Gas Station Simulator. W najbliższych dniach i tygodniach skupiamy się na kolejnym hotfixie do Food Trucka, wydaniu darmowego urodzinowego dodatku do Gas Station Simulator, a także przygotowaniami do pażdziernikowych premier. 20 października zadebiutują konsole Gas Station Simulator, a 27-go wczesny dostęp Winter Survival. Wyróżnikiem ostatniego tytułu będzie fakt, że powstaje przy wsparciu Marka Kamińskiego, znanego podróżnika i zdobywcy obu biegunów Ziemi – mówi Lucjan Mikociak, Szef i Współzałożyciel DRAGO entertainment.
Wydawcą PC-towej wersji gry Food Truck Simulator na rodzimym rynku jest notowana na NewConnect spółka Movie Games, za wydanie tytułu na rynku chińskim odpowiada zespół HeartBeat Interactive Entertainment Ltd. z siedzibą w Fujian.
Dodatkowe dane z raportu sprzedażowego Food Truck Simulator po 72h od premiery:
2. Ocena graczy na Steam: 62 proc. mieszanych opinii, oparte na 249 recenzjach;
3. Wishlista Steam outstanding: ok. 166 tys. szt.;
4. Liczba zakupów z wishlist: ok. 8 tys. sztuk;
5. Ilość refundacji FTS: ok. 1 tys. sztuk;
6. Liczba pobrań demo FTS: ok. 150 tys. sztuk;