Baza klientów spółki LVC (LIVECHAT) wzrosła o 460 firm netto w październiku. Według stanu na 1 listopada, z jej rozwiązania korzystało 17 409 firm z całego świata, podała spółka.
"Dobry wynik to efekt pracy całego zespołu. Pracujemy ciężko, żeby mieć zarówno najlepszy produkt, jak i obsługę klienta. Dzięki temu zyskujemy klientów i świetnie wypadamy w branżowych rankingach" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.