Na zwołanym na 8 czerwca 2022 Walnym Zgromadzeniu akcjonariusze THD (THEDUST) zdecydują o ustanowieniu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Warunkiem realizacji programu motywacyjnego i tym samym otrzymania warrantów zamiennych na akcję będzie skumulowany wynik brutto za lata 2023 - 25 w wysokości 21,5 mln zł.
- Naszym celem jest dostarczenie na rynek produktów najwyższej jakości, a jednocześnie dbanie o wyniki spółki. Mamy jasno określony plan działania, a prace nad naszymi tytułami są w coraz bardziej zaawansowanej fazie. Dlatego uważamy, że naturalnym krokiem na drodze ku wyznaczonym celom jest wprowadzenie programu motywacyjnego. Wierzę, że po zapoznaniu się z jego założeniami akcjonariusze przychylą się do naszego wniosku, widząc w nim element wzmacniający rozwój spółki i utrzymanie kluczowych pracowników w najbliższych latach – komentuje Jakub Wolff, CEO The Dust.
Docelowo spółka zamierza wygenerować skumulowany zysk brutto na poziomie 21,5 mln w latach 2023-25, który zostanie skorygowany o koszty programu motywacyjnego. Liczba warrantów zamiennych na akcje wyniesie 155 tys., z czego 10 tys. akcji będzie przeznaczone dla członków Rady Nadzorczej spółki.
Wydanie warrantów nastąpi po zatwierdzeniu zbadanego sprawozdania finansowego za 2025 r. przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Beneficjenci programu motywacyjnego będą zobowiązani do niesprzedawania otrzymanych akcji przez rok od momentu ich otrzymania.
W przypadku nieosiągnięcia zakładanego wyniku brutto w latach 2023- 25 w wysokości 21,5 mln zł liczba warrantów zostanie proporcjonalnie zmniejszona do osiągniętego wyniku. W przypadku osiągnięcia wyniku brutto niższego niż 15 mln zł program motywacyjny nie zostanie zrealizowany, a warranty nie zostaną wydane.
- Przed nami ważne dla rozwoju The Dust miesiące, które w mojej ocenie będą miały kluczowe znaczenie dla dynamiki wzrostu spółki w najbliższych latach. Jesteśmy w trakcie domykania istotnych dla poszczególnych tytułów etapów prac. Wierzę, że w niedługim czasie będę mógł przekazać opinii publicznej informacje dotyczące osiągnięcia kolejnych kamieni milowych w realizowanych projektach – dodaje Jakub Wolff, CEO The Dust.