UFC (UNIFIED) podtrzymuje plan ponad 200 wdrożeń swojej platformy Customer Service Automation (CSA) w całym bieżącym roku, poinformował prezes Maciej Okniński.
"Jestem spokojny o zapowiadaną wcześniej przez nas liczbę tegorocznych wdrożeń platformy CSA. Jesteśmy na dobrej drodze do finalizacji łącznie ponad 200 projektów. Chcemy, aby przyszły rok przyniósł dalszy dynamiczny wzrost" - powiedział Okniński podczas CSA Day.
Spółka zrealizowała dotychczas wdrożenia swojej platformy w 12 krajach. W pierwszym półroczu 2016 roku było ich 98.
Inwestycja w rozwój platformy Customer Service Automation, w tym w rozbudowę funkcjonalności algorytmów pamięci asocjacyjnej kosztowało Unified Factory tylko w okresie 8 miesięcy (od listopada 2015 do końca czerwca 2016 roku) blisko 6 mln zł.
Unified Factory stawia na szeroko pojętą automatyzację obsługi klienta, oferując rozwiązania bazującej na platformie CSA. Jego podstawę stanowi system przeznaczony do wielokanałowej, zintegrowanej komunikacji wspieranej automatycznymi, matematycznymi algorytmami tzw. pamięcią asocjacyjną.
Dyrektor sprzedaży Unified Factory Karol Dudij podkreślił, że doświadczenia klientów spółki wskazują, iż stosowanie technologii automatyzującej procesy obsługi klienta jest w stanie podnieść wydajność pracy do 80%, obniżyć koszty operacyjne o ponad 50%, a także zwiększyć przychody o 20%, a w efekcie podnieść jakość obsługi klienta. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu pamięci asocjacyjnej, która jest wstanie w ciągu kilku sekund przeszukać kontekstowo zgromadzone bazy danych i przygotować gotową odpowiedź.
Według cytowanych przez firmę szacunków, w 2016 r. globalne wydatki na technologię związaną ze sprzedażą i obsługą klienta wyniosą 9,3 mld USD. Dodatkowo blisko 90% największych firmy i liderów swoich branż na świecie korzysta lub implementuje rozwiązania automatyzacji.
Unified Factory planuje 23 listopada kolejną konferencję CSA Day na temat systemu SaaS i chatbotów. ISBnews jest partnerem medialnym wydarzenia.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.