Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Klabater ma umowę z Amazonem na wprowadzenie gier do usługi Prime Gaming

Udostępnij

KBT (KLABATER), notowany na NewConnect polski wydawca i producent gier wideo, podpisał umowę na wprowadzenie do usługi Prime Gaming trzech gier ze swojego portfoio. Projekty będą dostępne w usłudze Amazona w czwartym kwartale 2022 r.

– Usługa Prime Gaming od Amazon to nowy kanał dystrybucji dla Klabatera, ale też nowe mocne medium reklamowe. W czwartym kwartale br. trafią tam trzy  nasze projekty. Wkrótce ogłosimy o które gry chodzi. Dzięki współpracy z Amazonem, poza dużym dostępem do rynków zagranicznych, mamy także zagwarantowane wsparcie promocyjne w programie – mówi Michał Gembicki, członek zarządu Klabater SA

Obecnie spółka na targach PAX w Bostonie prezentuje grę Orbit.Industries, która zadebiutowała 21 kwietnia oraz Moonshine Inc. i Best Month Ever! To kolejny element strategii promocyjnej tytułów Studia.

– Docieramy do graczy przez wiele kanałów. Targi pozwalają skokowo zwiększyć zainteresowanie nowymi tytułami w krótkim czasie. Z drugiej strony zawarcie umowy z Amazonem i wprowadzenie gier do Prime Gaming pozwoli nam na zwiększenie sprzedaży i zasięgów naszych tytułów. To, jak kształtują się wishlisty naszych tytułów pokazuje, że wydarzenia pozwalają pozyskać nowych graczy, a współprace strategiczne utrzymać ich na dłużej – dodaje Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA.

Amazon Prime Gaming jest częścią usługi Amazon Prime, która w Polsce dostępna jest od października ub. roku. Platforma skupia miliony graczy na cały świecie, a w ramach płatnej co miesiąc subskrypcji pozwala uzyskać dostęp do gratisowych gier na w wersji na PC.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus