Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody VRG wzrosły w marcu 2022 r. o ponad 31% r/r

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w marcu 2022 r. równe około 79,7 mln zł, czyli o 31,3% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w marcu 2022 r. do około 32,9 mln zł, czyli o około 24,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 44,2 mln zł, o 41,6% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 243,5 mln zł (+41,5% r/r). Za 110,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 127,7 mln zł jubilerski. To odpowiednio +38% i +49,4% w stosunku do trzech pierwszych miesięcy 2021 r.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec I kwartału 2022 r. równa 52,5 tys. m2 (+0,1% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus