Sprzedaż prywatna tokenów NFT rozpocznie się 15 lutego, a sprzedaż publiczna dzień później.
Zgodnie z zapowiedziami Skinwallet SA, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach video, jako pierwsza ze spółek notowanych na warszawskiej GPW uruchamia projekt NFT. Cyber Warriors Army (CWA) to kolekcja 8 tys. unikalnych tokenów NFT zaprojektowanych przez uznanego artystę, Rafała Szłapę. Sprzedaż prywatna tokenów CWA, skierowana do osób znajdujących się na whiteliście, rozpocznie się 15 lutego o godz. 21:00 i będzie trwała dokładnie 24 godziny. Sprzedaż publiczna, skierowana do wszystkich zainteresowanych, rozpocznie się 16 lutego o godz. 21:00 i będzie trwała do momentu całkowitego wyprzedania wszystkich tokenów NFT wchodzących w skład serii CWA.
Cyber Warriors Army to kolekcja 8 tys. unikalnych tokenów NFT przedstawiających armię Cyber Wojowników, czyli elitarną grupę bohaterów z alternatywnej rzeczywistości CyberVersum - wirtualnego świata budowanego przez Skinwallet we współpracy ze zgromadzoną wokół projektu społecznością. Projekt osadzony jest w estetyce science fiction i czerpie z wątków kulturowych związanych z gamingiem i esportem. Sprzedaż tokenów CWA to pierwszy krok na drodze do budowy i rozwoju metaversu CyberVersum. Tokeny CWA pozwolą ich właścicielom stać się członkami społeczności projektu oraz beneficjentami aktywności wprowadzanych w miarę jego rozwoju, zgodnie z roadmapą dostępną na stronie www.cyberwarriorsarmy.com/roadmap. Whitelist, czyli lista osób zainteresowanych zakupem tokenów w sprzedaży prywatnej, prowadzona jest na serwerze Discord projektu CWA.
- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię rozwoju, której częścią jest budowanie projektów skupionych wokół web3, takich jak Cyber Warriors Army. Uruchomienie sprzedaży tokenów to kolejny - obok nawiązania współpracy z organizacjami esportowymi, w tym m.in. ESE - kamień milowy w budowie CyberVersum, które będziemy sukcesywnie rozwijać we współpracy z naszymi obecnymi i przyszłymi partnerami
- komentuje Kornel Szwaja, prezes Zarządu Skinwallet.
– Wierzę, że CWA spotka się z zainteresowaniem zarówno osób, które już śledzą projekty NFT, jak i tych, które dopiero poznają świat web3. Z myślą o tych ostatnich prowadzimy działania edukacyjne, które w naszej ocenie przyczynią się do lepszego zrozumienia technologii oraz potencjału niewymienialnych tokenów – dodaje Szwaja.
Tokeny Cyber Warriors Army będzie można kupić na dedykowanej stronie projektu znajdującej się pod adresem www.cyberwarriorsarmy.com. Cena tokenu podczas sprzedaży prywatnej, skierowanej do osób znajdujących się na whiteliście, wynosi 0.035 ETH. Obowiązywać będzie limit maksymalnie 5 tokenów na jeden portfel Metamask. Cena tokenu podczas sprzedaży publicznej, skierowanej do wszystkich zainteresowanych osób, wynosi 0.05 ETH. Obowiązywać będzie limit maksymalnie 20 tokenów na jeden portfel Metamask.
Poza środkami pozyskanymi z pierwotnej sprzedaży tokenów #Skinwallet będzie zarabiać również na transakcjach na rynku wtórnym. Spółka będzie pobierać opłaty royalties w wysokości ok. 5 proc. wartości każdej sprzedaży tokenów na rynku wtórnym.
W 2021 r. Skinwallet osiągnął przychody netto w wysokości 10,558 mln zł. Liczba dóbr cyfrowych sprzedanych w ubiegłym roku na należących do spółki platformach do handlu dobrami cyfrowymi w grach video Skinwallet Market oraz Skinwallet Instant wyniosła prawie 400 tys., co oznacza wzrost o 52 proc. względem poprzedniego roku. Na koniec ubiegłego roku platformy te posiadały łącznie 220 tys. zarejestrowanych użytkowników. Obecnie spółka skupia się na rozwoju projektu Cyber Warriors Army oraz nowych współpracach B2B, wzmacniających ekspozycję produktów z należących do niej platform obrotu cyfrowego i wpływających pozytywnie na rozwój świata CyberVersum, tworzonego przez Skinwallet.