Zarząd UFC (UNIFIED) organizuje Customer Service Automation Day (CSA Day) w środę, 26 października. ISBnews jest partnerem medialnym wydarzenia.
Konferencja "CSA Day" odbędzie się w Warszawie i będzie połączona z sesjami networkingowymi, na którym eksperci-praktycy podzielą się doświadczeniem w zakresie wspierania wielokanałowej obsługi klienta. Spotkanie obok merytorycznych prezentacji opartych na dotychczasowych wdrożeniach uzupełni pokaz działania platformy CSA w czasie rzeczywistym.
"Wdrożenia naszej platformy zrealizowaliśmy już w 12 krajach. Tylko w I półroczu 2016 roku było ich 98. Obecnie szykujemy się do wejścia na rynek amerykański i kanadyjski. Cały świat zmierza dziś w kierunku automatyzacji, a jakość naszych rozwiązań potwierdza ogromne zainteresowanie, jakim cieszą się nasze rozwiązania nie tylko w Polsce, ale i na świecie" - powiedział prezes Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.
Inwestycja w rozwój platformy Customer Service Automation, w tym w rozbudowę funkcjonalności algorytmów pamięci asocjacyjnej kosztowało Unified Factory tylko w okresie 8 miesięcy (od listopada 2015 do końca czerwca 2016 roku) blisko 6 mln zł.
Unified Factory stawia na szeroko pojętą automatyzację obsługi klienta, oferując rozwiązania bazującej na platformie CSA. Jego podstawę stanowi system przeznaczony do wielokanałowej, zintegrowanej komunikacji wspieranej automatycznymi, matematycznymi algorytmami tzw. pamięcią asocjacyjną.
"Doświadczenia naszych klientów wskazują, że stosowanie technologii automatyzującej procesy obsługi klienta jest w stanie podnieść wydajność pracy do 80%, obniżyć koszty operacyjne o ponad 50%, a także zwiększyć przychody o 20%, a w efekcie podnieść jakość obsługi klienta. Jest to możliwe, wykorzystując do tego pamięć asocjacyjną, która jest wstanie w ciągu kilku sekund przeszukać kontekstowo zgromadzone bazy danych i przygotować gotową odpowiedź" - dodał jeden z prelegentów dyrektor sprzedaży Unified Factory Karol Dudij, cytowany w komunikacie.
Według cytowanych przez firmę szacunków, w 2016 r. globalne wydatki na technologię związaną ze sprzedażą i obsługą klienta wyniosą 9,3 mld USD. Dodatkowo blisko 90% największych firmy i liderów swoich branż na świecie korzysta lub implementuje rozwiązania automatyzacji.