CDT (CODEADDIC), notowana na NewConnect spółka technologiczna, poszerza działalność o obszary, które są komplementarne względem dotychczasowych aktywności i wpisują się w koncepcje ekosystemu dóbr cyfrowych. Spółka angażuje się technologicznie i kapitałowo w nowe projekty: MyForce, Shvalnia Sp. z o. o. (shvalnia.com) oraz narzędzie dla emitentów NFT. Wzrost skali biznesu przełoży się także na dwukrotne zwiększenie zespołu programistycznego (do 24 osób) do końca roku.
Podstawą a zarazem gwarancją płynności i bezpieczeństwa spółki są projekty realizowane dla klientów zewnętrznych w modelu „software house” (w związku z sytuacją na rynku IT, spółka odnotowuje wzmożone zapotrzebowanie na usługi tego typu). Codeaddict jest również współtwórcą oraz głównym partnerem technologicznym i udziałowcem platformy crowdfundingowej Raisemana korzystającej z technologii blockchain.
- Poszerzenie spektrum działalności Codeaddict pozwoli na stworzenie spójnego ekosystemu dystrybucji, finansowania i oferowania rozwiązań czy też produktów cyfrowych jak i hardware’owych. Nowe projekty, które zamierzamy dewelopować lub aktualnie dewelopujemy są komplementarne do dotychczas rozwijanych obszarów działalności, natomiast nasze kompetencje technologiczne pozwalają na rozwój projektów takich jak MyForce, w którym łączymy software i hardware. Moce produkcyjne dla tej inicjatywy zabezpiecza nasz nowy nabytek czyli Shvalnia, która już teraz jest rentowna i pozyskuje klientów w środowisku IT oraz marketingowym. Jednocześnie chcemy, aby Shvalnia realizowała zlecenia dla firm pozyskujących kapitał na Raisemana oraz innych platformach crowdfundingowych, zarówno w Polsce jak i zagranicą. – komentuje Sebastian Goliński, CEO Codeaddict. Dodaje, że stworzenie tego ekosystemu pozwoli zdywersyfikować źródła przychodów i istotnie poprawić wyniki finansowe Codeaddict.
My Force to odzież typu wear-tech kierowana do odbiorców z branży gamingowej, esportowej oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych pozwala rozszerzyć zakres doznań podczas wirtualnej rozgrywki, jak również konsumpcji innych mediów. To pozwoli jeszcze mocniej niż dotychczas zanurzyć się w świecie rozszerzonej rzeczywistości (AR). W tym kwartale Codeaddict zaprezentuje sposób działania My Force wraz z przedstawieniem planu crowdfunding’u na platformie Raisemana (gdzie będzie można objąć część udziału w przychodach) oraz globalnej przedsprzedaży w serwisie Kickstarter. Codeaddict zamierza objąć 25% udziałów w spółce zarządzającej tym projektem.
Codeaddict zaangażował się również w Shvalnia sp. z o.o. (shvalnia.com), której misją jest zapewnienie markom dostępu do odpowiedzialnych społecznie artykułów promocyjnych. Odzież powstająca w Shvalnia wykonywana jest od podstaw, z lokalnych, certyfikowanych materiałów. Zamawiający mają pewność, że dostaną wysokiej jakości produkt, bez konieczności samodzielnego poszukiwania tkanin bezpiecznych dla zdrowia. Klientami firmy są również agencje marketingowe i firmy IT, zarówno z Polski jak i zagranicy. Codeaddict objął 40% udziałów w Shvalnia sp. z o.o.
W ramach działalności segmentu software house, Codeaddict zamierza rozwijać narzędzie dla emitentów NFT (lub tokenów pochodnych) umożliwiające tokenizację dóbr unikalnych. Jego założenia i partnerzy zostaną zaprezentowani w drugim kwartale 2022 r., a start komercjalizacji narzędzia planowany jest do końca 2022 r.
- Pracujemy nad nowymi projektami symultanicznie rozwijając dotychczasowe. Planujemy między innymi dalszy rozwój platformy crowdfundingowej Raisemana, za pomocą której twórcy dóbr cyfrowych mogą pozyskać finansowanie. W ciągu kilku tygodni zaprezentujemy nowe projekty, które wejdą we współpracę z platformą. Pozyskuje również kolejne zlecenia w ramach naszej działalności usługowej w segmencie software house. Dlatego w tym roku zamierzamy dwukrotnie (do 24 osób) powiększyć zespół programistyczny – podsumowuje Goliński.