Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Braster rozmawia z kolejnymi TU i sieciami aptek na temat sprzedaży urządzenia

Udostępnij

BRA (BRASTER), który rozpoczął dziś sprzedaż swojego urządzenia do wsparcia diagnostyki raka piersi prowadzi rozmowy z kolejnymi - po Nationale Nederlanden TUnŻ - towarzystwami ubezpieczeniowymi dotyczące zakupu urządzenia. Spółka liczy, że polskie spółki ubezpieczeniowe przekonają do zakupu urządzenia również swoje zagraniczne spółki-matki, poinformował ISBnews prezes Marcin Halicki.

"Rozmawiamy z kilkoma towarzystwami ubezpieczeniowymi na temat zakupu naszego urządzenia dla ich klientów. My szukamy nowych możliwości sprzedaży, oni chcą ograniczyć koszty wypłat odszkodowań dzięki profilaktyce stosowanej przez ich pacjentów, więc liczymy, że te korzyści dostrzegą też inne firmy"- powiedział ISBnews Halicki po dzisiejszej oficjalnej premierze urządzenia Braster.

Spółka poinformowała dziś wcześniej, że podpisała umowę z Nationale Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeniowe na Życie w zakresie sprzedaży 110 sztuk urządzenia wraz z abonamentem ważnym 24 miesiące. Zawarta umowa przewiduje możliwość zakupu większej liczby urządzeń.

"To nasz pierwszy krok do dalszej współpracy. Mam nadzieję, że przekonają się do naszego urządzenia tu, w Polsce i zarekomendują je swojej spółce-matce w Holandii i kolejnym spółkom z grupy, działających w innych krajach. Tym tropem chcielibyśmy iść ze współpracą z innymi towarzystwami ubezpieczeniowymi" - powiedział prezes.

Dodał, że Braster chce sprzedawać swoje urządzenie za granicą zarówno poprzez umowy z firmami ubezpieczeniowymi, jak też w sieci aptek. Do końca roku Braster przygotuje strategię wejścia z produktem na rynki zagraniczne - głównie Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

"Nie wykluczamy, że w niektórych krajach wejdziemy w publiczną opiekę zdrowotną. To nie stanie się od razu, ale w Skandynawii, czy innych zamożniejszych krajach - w tym w Stanach Zjednoczonych, w których rocznie diagnozowanych pod kątem raka jest ćwierć miliona kobiet potencjał jest bardzo duży" - uważa prezes.

Pierwszym dostępnym kanałem dystrybucji urządzenia Braster będzie firmowa strona internetowa. Jednocześnie spółka podpisała umowę sprzedaży z jedną z największych sieci aptek w Polsce - Dr Zdrowie. Urządzenia mają trafić do 31 placówek na terenie całej Polski, podała firma.

Halicki powiedział, że spółka prowadzi rozmowy z kolejnymi sieciami aptek. Podkreślił, że własny sklep online, jak i sieci apteczne będą kluczowymi kanałami dystrybucji w Polsce.

"Od listopada planujemy być w wybranych sieciach aptecznych. Na razie nie chcemy zdradzać, w jakich kolejnych" - powiedział.  

Braster jako jedyna firma na świecie posiada sprawdzoną technologię produkcji matryc ciekłokrystalicznych, w oparciu o którą opracowała prototyp urządzenia Braster Tester - innowacyjnego medycznego testera termograficznego służącego do wczesnego wykrywania patologii piersi, w szczególności raka piersi. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od czerwca 2015 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus