W październiku br. Spółka OPN (OPONEO.PL), która obchodzi w tym miesiącu 20-lecie swojej działalności, odnotowała rekordowe, jednostkowe przychody rzędu 182,9 mln zł za październik. To o 42% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przy porównywalnych warunkach pogodowych z podobną liczbą dni z przymrozkami w październiku OPONEO.PL S.A. odnotowała wzrost wstępnych, jednostkowych przychodów ze sprzedaży netto o 42%, które ukształtowały się na poziomie 182,9 mln zł względem 128,6 mln zł przychodów osiągniętych przez Spółkę w październiku 2020 roku.
Głównym czynnikiem uzyskania wyższych przychodów był wzrost sprzedaży opon, wynikający ze sprzyjających warunków pogodowych dla branży oponiarskiej oraz braku ograniczeń związanych z przemieszczaniem się i transportem. Spółka korzysta także na wzroście samego sektora e-commerce.
- Pozytywnym efektem pandemii jest rosnący trend popularności zakupów online, wiele osób przekonało się do zakupów przez internet a OPONEO.PL jest beneficjentem tego procesu. - mówi Dariusz Topolewski, Prezes Zarządu OPONEO.PL S.A. - Ponadto najbogatsze stany magazynowe OPONEO.PL S.A. w Polsce kierują wielu klientów do nas. – dodaje Prezes Dariusz Topolewski.
Narastająco przychody za okres od 01 stycznia do 31 października br. wzrosły o 21% w stosunku do przychodów odnotowanych w analogicznym okresie roku ubiegłego i wyniosły 861,7 mln zł.
Na sukces firmy i stałe wzrosty przychodów Spółka pracowała wiele lat, budując i wzmacniając markę OPONEO najpierw na polskim rynku, a następnie na rynkach europejskich. W listopadzie tego roku Spółka obchodzi swoje 20-lecie.
- Dwadzieścia lat temu wcisnęliśmy "enter" i uruchomiliśmy nasz pierwszy internetowy sklep z oponami. – podsumowuje Prezes Zarządu.